خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر و سالرنیتانا 24 مهر 1401

پخش زنده اینتر و سالرنیتانا 24 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته دهم سری آ از ساعت 14 به مصاف هم می‌روند.

اینتر امروز و از ساعت 14:00 به وقت ایران در ورزشگاه زیبا و قدیمی جوزپه مئاتزا میزبان سالرنیتانا است. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و سالرنیتانا 24 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اینتر و سالرنیتانا 24 مهر 1401

پخش زنده اینتر و سالرنیتانا 24 مهر 1401

اینتر به سرمربیگری سیمونه اینزاگی در دو فصل اخیر آنچنان نتوانسته موفقیت‌های دوران آنتونیو کونته را تکرار کند. آن‌ها فصل پیش نتوانستند از قهرمانی سری آ دفاع کنند و در پایان قافیه را به میلان باختند تا تنها به قهرمانی کوپا ایتالیا اکتفا کنند.

فصل جدید هم نه برای اینتر خوب شروع شده و در خوب ادامه یافته چراکه تیم اینزاگی با وجود مهره‌های خوب و موثری که دارد بعد از گذشت 9 بازی با 15 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی، پایین‌تر از تقریبا همه مدعیان است!

سالرنیتانا هم که فصل پیش به زحمت از سقوط جلوگیری کرد، در حال حاضر با 10 امتیاز از 9 بازی در رده دوازدهم جدول سری آ است. اینتر در 5 بازی آخر خود 2 برد، 2 شکست و 1 تساوی داشته و سالرنیتانا 2 شکست، 2 تساوی و تنها 1 پیروزی کسب کرده است.

لازم به ذکر است هر دو تقابل فصل پیش دو تیم را اینتر با 5 گل و بدون دریافت گل پیروز شد تا رکورد جالبی ثبت کند! برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و سالرنیتانا 24 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا