خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلسات جبهه اصلاحات ادامه خواهد داشت

جواد امام – رئیس کمیته استان‌های جبهه اصلاحات – می‌گوید جلسات جبهه اصلاحات ادامه خواهد داشت؛ باید وضعیت جاری را ارزیابی کنیم و نسبت به آینده برنامه‌ریزی داشته باشیم.

امام درباره‌ی ادامه‌ی برگزاری جلسات جبهه اصلاحات به انصاف نیوز گفت: جلسات ما ادامه خواهد داشت البته از روز انتخابات به بعد جلسه نداشتیم. به دنبال این بودیم که نتایج انتخابات استان‌ها را دریافت کنیم تا به صورت دقیق‌تری جلسات را برگزار کنیم و مسائل را مورد رصد و تحلیل قرار بدهیم.

او درباره‌ی انتخابات اخیر گفت: با توجه به اتفاقاتی که پیش آمد، نتیجه‌ی انتخابات از پیش مشخص بود و در این زمینه آسیب‌هایی متوجه جمهوریت نظام شد. به هر حال انتخابات آخر دنیا نبود. باید وضعیت جاری را ارزیابی کنیم و نسبت به آینده برنامه‌ریزی داشته باشیم. به هرحال همه‌ی فعالیت‌های سیاسی محدود به انتخابات نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: رأی قابل توجه‌ای که به صورت آرای باطله به‌ویژه در مراکز استان‌ها از کاندیدا پیشی گرفت، کسی را نمی‌تواند ذوق زده کند. همه‌ی جوانب را سنجیده بودند که هیچ رقیبی در میدان نباشد و بزرگترین رقیب کاندیداها مردم بودند که حاضر نشدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا