خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلیس: با «زنجیر زنی بانوان» برخورد خواهد شد

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: در عزاداری های ماه محرم زنجیر زنی بانوان ممنوع بوده و در صورت مشاهده با این موارد برخورد خواهد شد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت و گو با ایسنا با تسلیت فرارسیدن عزاداری های ماه محرم گفت: نیروی انتظامی همواره برای حفظ نظم و امنیت در کنار مردم بوده و در عزاداری های محرم هم با تمام توان پای کار هستیم.

وی با اشاره به استمرار شرایط کرونایی در محرم امسال گفت: در این ایام بحث رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت است و امیدواریم مردم و هیات ها در این زمینه همراهی داشته باشند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: این انتظار هست که مردم و هیات ها بگونه‌ای رعایت صحیح پروتکل های بهداشتی را داشته باشند که جلوی هرگونه سوءاستفاده دشمنان گرفته شود.

آمویی با بیان اینکه در محرم امسال تمام تمهیدات لازم جهت تامین امنیتی عزاداری ها اندیشیده شده گفت: پوشش انتظامی جهت تامین امنیت مراسم عزاداری همراه با اجرای طرح های ترافیکی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دستور کار پلیس قرارداد.

وی افزود: در محرم امسال حفظ امنیت عمومی، جلوگیری از هرگونه سد معبر اطراف هیات ها و مقابله با هرگونه ناامنی در دستور کار قرار دارد.

آمویی گفت: جهت نظارت بر فضای مجازی هم پلیس فتا با جدیت پای کار است تا برخورد قاطعانه با برهم زنندگان آرامش عمومی در جامعه صورت گیرد.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ شان عزاداری های ماه محرم گفت: در این ایام همچون سنوات گذشت گل مالی کردن خودروها ممنوع است و در هر شرایط باید داخل خودرو و نیز پلاک خودرو مشخص باشد.

آمویی افزود: همچنین شعارنویسی های سخیف ممنوع بوده، چرا که امنیت روانی جامعه را برهم می زند و قطعا با این موارد برخورد خواهد شد.

این مسئول با اشاره به زمان دو ساعته برای برگزاری مراسم عزاداری در شرایط شیوع کرونا گفت: این انتظار هست که هیات ها این مسئله را رعایت کرده و نهایتا تا ساعت 23 شب به کار خود پایان دهند.

وی افزود: در عزاداری های ماه محرم زنجیر زنی بانوان ممنوع بوده و در صورت مشاهده با این موارد برخورد خواهد شد و از هیات ها می خواهیم که خود آنها مانع انجام این موارد شوند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از برخورد با موارد بدحجابی و بدپوششی های در این ایام خبر داد وافزود: هر موردی که برخلاف هنجارهای جامعه و عزاداری های محرم باشد، قطعا با آن برخورد خواهد شد.

آمویی تاکید کرد: ماه محرم ماهی است که باید امر به معروف و نهی از منکر را ویژه در دستور کار قرار داد و این انتظار هست که مردم نسبت به موارد بدحجابی و بدپوششی حتما تذکر دهند.

وی افزود: خوشبختانه موردی از آرایش محرم و … در کرمانشاه نداشته ایم و در این زمینه تذکرات لازم به اصناف داده شده و نظارت هم از طریق اتاق اصناف و اماکن انتظامی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. امر به معروف و نهی از منکر امام حسین در فلسفه گرامیداشت ماه محرم البته نسبت به ظلم حاکم و زور و اجبار بربیعت بود نه پوشش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا