خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آغاز کار سرویس اقتصادی انصاف

سرویس اقتصادی انصاف از امروز پانزدهم شهریور ۱۴۰۰، کار خود را در سایت آغاز کرده است. این سرویس به اخبار و مسایل حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله صنعت، انرژی، بازرگانی، کشاورزی، گردشگری و … می‌پردازد و همچنین از مجموعه‌های اقتصادی، تولیدی و شهرک‌های صنعتی و … گزارش‌های میدانی تهیه خواهد کرد.

پرداختن به مسایل روز و موضوعات متفاوت از اهداف همیشه‌ی ما بوده و تلاش داشتیم تاکنون تا حد توانمان به آن‌ها بپردازیم، البته به شرطی که کیفیت بخش‌های تخصصی حفظ شود و محتوایی با استانداردهای مدنظر ما تولید شود. با توجه به محدود بودن نیروی کار و امکانات ما، داشتن سرویس‌های متعدد و تولید برای همه‌ی آن ها امکان پذیر نیست. یکی از بخش‌هایی که با توجه به اهمیت و جایگاه آن در مسایل روز همیشه درنظر داشتیم به آن بپردازیم سرویس اقتصادی بود. به تازگی این امکان برای انصاف ایجاد شده و این سرویس راه اندازی شده است.

از همه‌ی شما همراهان انصاف، به ویژه از صاحبان تجربه در این زمینه ها و فعالین حوزه کسب‌وکار، صنعت و … می‌خواهیم با مشارکت در این بخش و بیان نظراتتان، در انجام هرچه بهتر این مسیر به تیم ما کمک کنید. [راه ارتباطی]

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا