خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آلا برای کنکور راه ابریشم ساخت

رپورتاژآگهی

متاسفانه با وجود این که بسیاری از دانش آموزان برای موفقیت در کنکور تلاش می کنند، اما نمی دانند که برای رسیدن به این هدف بسیار مهم باید چه کاری انجام دهند و از چه طریقی به هدف خود دست پیدا کنند و یا حتی در بسیاری از موارد دانش آموزان و شرکت کنندگان آزمون سراسری برای دسترسی به بهترین منبع کنکور و یا کلاس کنکور با مشکل مواجه شده اند و یا بعضا درگیر رقابت های تبلیغاتی پر زرق و برق موسسات آموزش کنکور شده و در نهایت از موفقیت در این آزمون و دستیابی به خواسته خود بازمانده اند.

اینبار هم آلا به کمک دانش آموزان آمد

بعید است اگر در ایران در حال تحصیل باشید و آلا را نشناسید. مجموعه آلا از سال 1392 با همکاری گروهی از جوانان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با هدف برپایی عدالت آموزشی در کشور شگل گرفت. در ابتدای فعالیت این مجموعه در سایت آلا ویدیوهایی از تدریس دبیران مدرسه صنعتی شریف منتشر میشد و در ادامه سایت آلا با همکاری جمعی از برترین دبیران کشور اقدام به تولید محتوای آموزشی از پایه متوسطه اول، متوسطه دوم و کنکور کرد. در حال حاضر خانواده آلا به بیش از 6 میلیون نفر رسیده و دانش آموزان و دبیران در سراسر کشور به حمایت از این مجموعه میپردازند.

مدرسه آنلاین آلا با سابقه موفق فعالیت خود در زمینه هدایت و آموزش دروس به دانش آموزان در پایه متوسطه اول و دوم و رفع نیازها و دغدغه هایشان اینبار دست به اقدامی بزرگ و اساسی زده و پر قدرت با  کلاس کنکور راه ابریشم به میدان رقابت آزمون ورودی دانشگاه ها یا همان کنکور پا گذاشته است تا بتواند در تکمیل روند حمایت های همه جانبه خود از دانش آموزان و برقراری عدالت آموزشی در کشور حرکت کند.

راه ابریشم آلا

از حذف کنکور تا کنکور دو مرحله ای

همانطور که میدانید برگزاری کنکور در ایران برای بعضی از موسسات آموزشی به فرصتی برای کسب درآمدهای میلیاردی تبدیل شده و بعضا این موسسات و دبیران بدون آنکه به سلامت روان و دغدغه ها و استرس های دانش آموزان توجهی داشته باشند به فکر سودآوری خودشان هستند و همانطور که شاهد هستیم چند سالی است مدرس هایی  پا به عرصه آموزش کنکور گذاشته اند که نه تنها در درسی که تدریس میکردند هیچگونه سابقه دبیری نداشته اند بلکه با رفتارهای خارج از عرف آموزش سعی در فضا سازی برای جذب مخاطبان دارند. اما خوشبختانه سطح هوشیاری دانش آموزان و خانواده های این عزیزان این روزها بسیار بالا رفته و کمتر شاهد درگیری داوطلبان آزمون سراسری در منجلاب این فضاسازی ها هستیم.

اما همچنان نمیتوان از دغدغه های یک داوطلب شرکت در آزمون سراسری چشم پوشی کرد. به طور مثال یکی از پر تکرارترین چالش ها برای کنکوری ها یافتن منابع معتبر برای کنکور است و یا انتخاب بهترین کلاس کنکور یکی دیگر از مشکلات سر راه یک دانش آموز است.

به منظور حل این مشکل مدرسه آنلاین آلا علاوه بر آموزش های رایگانی که از طریق سایت این مجموعه به آدرس اینترنتی alaatv.com و اپلیکیشن موبایلی خود منتشر و در اختیار کاربران قرار میدهد برای کنکوری ها دوره صفرتاصد آموزش کنکور راه ابریشم را نیز در نظر گرفته که بر اساس انتخاب دانش آموزان و شرکت کنندگان دوره های قبلی پکیج کنکوری راه ابریشم میتوان این محصول آموزشی را یکی از بهترین منابع کنکور در نظر گرفت چرا که برای راه ابریشم آلا ویژگی هایی در نظر گرفته شده است که در ادامه با هم به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

ویژگی های دوره صفرتاصد کنکور راه ابریشم

کلاس کنکور آنلاین راه ابریشم آلاء با تدریس به صورت پایه ای و مفهموی سعی بر این دارد تا هر دانش آموز با هر توان و سطح علمی بتواند خود را برای شرکت در رقابت بزرگ آزمون ورودی دانشگاه ها آماده کند و هیچ دانش آموزی نگران ایرادات و اشکالات پایه ای خود به خصوص در دروس تخصصی نباشد؛ به همین منظور در راه ابریشم دروس تخصصی آلا برای دانش آموزان بیش از 100 ساعت ویدیو آموزشی توسط دبیران حرفه ای و با سابقه و با کیفیت عالی تهیه شده که بر اساس برنامه ریزی مطالعاتی تخصصی راه ابریشم در اختیار کاربران این محصول آموزشی قرار میگیرد.

کلاس کنکور راه ابریشم

در درسنامه ویدیویی راه ابریشم کنکور چه میگذرد؟

درسنامه های ویدیویی راه ابریشم کنکور الا به صورت جامع از پایه دهم تا دوازدهم را به داوطلبان کنکور از صفر تا صد آموزش میدهد و نکات کنکوری هر مبحث را نیز به صورت ویژه مورد بررسی قرار میدهد و شما را تا سطوح پیشرفته برای رقابت در کنکور آماده میکند. میانگین 100 ساعت فایل ویدویی درسنامه در هر درس اختصاصی ضبط و با تجربه کاربری خاص، جذاب و کاربردی آلاء که در سرویس های دیجیتال هیچ موسسه‌ داخلی در حوزه آموزش آنلاین دیده نمی‌شود، داخل سایت و اپلیکیشن این مجموعه در درسترس کاربران قرار گرفته است.

همچنین تمامی دروس دوره کنکور راه ابریشم جزواتی با طراحی زیبا نیز دارند که توسط مدرس همان درس تهیه و در قالب فایل های دانلودی در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد.

آموزش فوق حرفه ای تست زنی کنکور در راه ابریشم

حل بیش از 3000 تست طبقه‌بندی شده و استاندارد با تحلیل کامل ویدیویی توسط مدرس هر درس راه ابریشم آلاء، از جمله ویژگی های بسیار حائز اهمیت این دوره جامع است. از اهمیت توجه به مقوله تست زنی در این دوره می توان به 4 رویکرد تست زنی اشاره کرد که بسیار هدفمند و هوشمندانه براساس رصد و آنالیز مسیر یادگیری دانش آموز و داوطلبان آزمون سراسری در سطوح و الگو های متفاوت یادگیری توسط گروه مشاورین مجرب آلاء ایجاد شده است. مجموعه تست های این محصول آموزشی شامل 4 بخش تست های آموزشی، تست های مهارتی، تست های پیش و پس از آزمون و تست های کنکورچه های راه ابریشم میشود.

برنامه مطالعاتی کنکور همراه با جمع بندی

موفقیت در کنکور حاصل تلاش در یک شب و یک و هفته و یک ماه نیست بلکه حاصل تلاش مستمر و عزمی جدی همراه با پشتکار است که برای این مسیر طولانی قطعا شما نیاز به یک راه بلد خواهید داشت، راه بلد شما در این مسیر برنامه مطالعاتی راه ابریشم است که توسط مشاوران تحصیلی مجرب آلا تهیه و تدوین شده و بر اساس شرایط و نیاز داوطلبان در این برنامه برای شما جمع بندی مباحثی که در فواصل زمانی متفاوت مطالعه کرده اید نیز در نظر گرفته شده است.

مشاوره کنکور آلا

مشاوره تحصیلی و انگیزشی مدرسه آلا

دونده ای را متصور شوید که در یک مسابقه ی دو با تمام توان پا به میدان مسابقه گذاشته و بعد از طی مسافتی از چند رقیب عقب مانده و با از دست دادن امید خود کم کم احساس خستگی و ناتوانی هم بر اون غلبه کرده و به دستیابی به مقام در این مسابقه را از خود دور و شاید هم غیر ممکن ببیند اما درست در این هنگام صدای مربی او همراه با یادآوری اهداف و راه رسیدن به آنها جان دوباره ای در این دونده به وجود می‌آورد که همان توانی برای تلاش بیشتر و پر قدرت ادامه دادن مسیر پیش رویش میشود.

داوطلبان کنکور هم در تعبیری مشابه همین دونده هستند که برای رقابتی بزرگ باید آماده شوند که در این بین با چالش های فراوانی ممکن است روبه رو شوند و انگیزه و امید خود را از دست بدهند و یا از مسیر موفقیت دور شوند که در این شرایط، همراهی یک مشاوره تحصیلی مجرب و با تجربه میتواند انگیزه های درونیتان را دوباره بیدار کند و در مسیر موفقیت و دستیابی به آرزوهای شما همراهیتان کند. از آنجا که به بخش مهم و تاثیرگذار مشاوره تحصیلی و انگیزشی نیز به خوبی در کلاس کنکور راه ابریشم مدرسه آنلاین آلا دقت شده است میتوان دوره آموزش کنکور راه ابریشم را بهترین منبع برای کنکور در نظر گرفت.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا