خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی سرگشاده‌ی یک پزشک به زاکانی

مهرداد سینایی نژاد، پزشک متخصص بیماریهای داخلی، در پیامی ارسالی به انصاف نیوز در قالب نامه‌ای سرگشاده خطاب به علیرضا زاکانی، شهردار منتخب شورای شهر جدید تهران، نوشت:

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر زاکانی
با عرض سلام و تهیت
چند صباحی است که مسئله ای روح و روان این حقیر و خیل عظیمی از دوستداران انقلاب را می آزارد و چونان بغض وانشده ای گلویمان را می فشارد . می دانم نقد و نصیحت این حقیر و امثالنا در وجود شما نافذ نیست ، لذا بر حسب وظیفه قلم بر کاغذ سیاهی می کنم، باشد که خدای متعال راه راستمان را هدایت باشد .
این حقیر ساکن شهری می باشم که حضرتعالی بدون آشنایی با کوچه ای از آن با کمک پروسه ای که می دانید نمایندگی اش کردید و بدون کوچکترین بازدهی ناعادلانه ترکش نمودید . از این بگذریم که شاید دلیل شما برای وکالت این دیار سابقه ی نمایندگی تان باشد .
من و شما می دانیم که در طول تحصیلات پزشکی به ما بیمار مداری آموختند نه شهرداری . بنده همانند شما فعال دانشجویی بوده ، اما مثل شما بدون سابقه مدیریت نبودم . اگر مدیریت شهری به این حقیر پیشنهاد می شد ، بی تقوایی محض می دانستم که در حرفه ای که علم آن را ندارم ، ورود کنم .
در عجبم که حضرتعالی که ید طولانی در طرد کردن فرزندان توانمند این مملکت به بهانه ی فساد ستیزی دارید آیا پذیرفتن این مسئولیت را نوعی فساد سیاسی نمی دانید که حاضرید برای رسیدن به آن مقام، تلاش مجاهدانه انجام داده و منتقدان را به برهم زدن شهر متهم کنید .
شما که حتی توصیه ی مقام معظم رهبری در عدم خروج از نمایندگی مردم را نادیده گرفتید ، شما که حتی صدای همفکران در مجالس گذشته را در عدم حضور منظم در جلسات مجلس درآوردید ، شما که می دانید ادعای فساد ستیزی نمی تواند سرپوشی بر ناآگاهی از مسائل شهری باشد ، به این مردم بگویید که پزشکی چه سنخیتی با مدیریت شهری دارد و در کدام دوره ی تحصیل پزشکی به ما علم شهرداری آموخته اند .
در پایان از شما می خواهیم حاشیه را کنار بگذارید و لااقل با کمک مدیران آن نهاد مرحمی بر زخم های بی شمار این ملت عزیز باشید چرا که پشت دریاها شهری است که پنجره اش رو به تجلی باز است .

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. زاکانی چون تنها کسی بود در مجلس که حتی سابقه مدیر کلی را هم نداشت سعی کرد خواسته شخصی خود را بر خواسته مردم قم ارجح بداند و به مردم ثابت کند که شعار فساد ستیزی وی فقط دروغی بیش نبوده

    9
    2
  2. یه مقاله هم از شهرستان گچساران داشتن ایشون اهل گچساران و ساکن قم هستن یا این که بسته به شرایط جاشون عوض میشه

  3. یکی از شاهکارهای ایشان در باره ساخت بافت فرسوده تهران که باعث تعجب همگان شد ، مسئله خالی کردن و به اصطلاح ایشان کوچه دادن گروهی مردم از خانه و کاشانه شان می باشد در حالی که مسئولین شهر تهران همین حالا به شرّ مستاجران مانده اند .

  4. اقا دکتر زبون باز کردی چرا این نامه را برای علی اکبر ولایتی ندادی //انصاف را رعایت کن بعد بیا انصاف نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا