خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اصلاح طلب بدلی»: «خرداد 96 زلزله‌ دولت روحانی را نابود می‌کند»

دبیرکل حزبی به نام «مردمی اصلاحات» که به اصلاح طلب بدلی در برخی رسانه ها مشهور است، گفت: فصل خانه تکانی هم تمام شد و کابینه تغییری نکرد بنابراین دولت تا دیرتر نشده وزرای فَشَل را بیرون بیندازد.

حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با تاکید بر ضرورت ترمیم کابینه دولت یازدهم اظهار داشت:

– فصل خانه تکانی تمام شد و هنوز کابینه تغییری نکرده است بنابراین تا دیر نشده آقای روحانی وزرای فَشَل را بیرون بیندازد.

– اگر دولت درون کابینه‌اش زلزله‌ای صورت ندهد خرداد 96 زلزله‌ای با ریشتر بالاتری دولت یازدهم را نابود خواهد کرد.

– امروز وضعیت رکود و بن‌بست اقتصادی به دلیل وزرایی است که توانی برای اقدامی و یا ایده‌ای برای ارائه ندارند.

– برای بهبود وضعیت اقتصادی، خروج از رکود، و  رفع بیکاری نیازمند وزرایی هستیم که در وهله اول جوان و باانگیزه باشند؛ بنابراین حالا که دولت زمزمه‌های عبور را شنیده است به فکر چاره‌ای بی‌افتد.

– آمار و ارقام نشان می‌دهد آن چیزی که وزرا می‌گویند با این چیزی که ما لمس می‌کنیم تفاوت دارد.

– [با اشاره به افطاری‌های سیاسی گفت] ما رسما اعلام می‌کنیم که پول‌هایی که قرار است برای ضیافت افطاری خرج شود را به فقرا، جوانان و جهت رفع بیکاری آنان اختصاص بدهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دوستان من مدتی پیش در حاشیه یک اجلاس دیدم که در حین صحبت با یکی از دانشجویان به شدت به سران اصلاحات و آقای هاشمی فحاشی می کرد و آنها را فتنه گر می خواند، وقتی جلو رفتم و به ایشان گفتم شما با این مواضع چطور ادعای اصلاح طلبی میکنید پاسخ داد من یک تار موی احمدی نژاد و جلیلی را به صد تا خاتمی نمیدم، وقتی مجددا سوالم را تکرار کردم ایشان برافروخته شد گفت به تو و فتنه گرایی مثه تو ربط نداره مواضع من و اگه یه دفه دیگه سوال بپرسی بی سیم میزنم بیان ببرنت!

  2. ولی یه بررسی میکنی بخشی از حرفاش درسته …! یه نگاه به جایجاییهای مدیران بندازین میبینید که ساختار مدیریتی همون ساختار دولت سابقه… همون قبلیا هستن فقط جابجا شدن مثلاً ازاین شرکت رفته شده مدیر اونیکی شرکت یا ارگان دولتی ,مدیرعامل این بانک رفته شده مدیرعامل اونیکی بانک….هنوز پست و مسئولیت مساوی است با کارنکردن و بی مسئولیت بودن و حقوق زیاد و مفت گرفتن….! امیدوارم
    هرچه زودتر با یک غربال درست درساختارمدیریتی کشور تا انتخابات سال 96 یک جهش بزرگ برابر سه سال گذشته داشته باشیم…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا