خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تحلیل مشاور احمدی نژاد از ماجرای پمپ بنزین‌ها

علی اکبر جوانفکر، مشاور محمود احمدی نژاد، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی ماجرای پمپ بنزین‌ها با عنوان «پیدا و پنهان» نوشت:

پمپ بنزین‌های کشور از روز سه شنبه گذشته از کار افتادند و خدمت رسانی آنها به مردم متوقف شد.

طی پنج روز گذشته ادعاها و اظهارات متعدد و‌ متنوعی پیرامون این موضوع مطرح شده است که نه تنها پاسخی به سوالات و شبهات نیست بلکه بر مجموعه ابهامات پیرامون این موضوع نیز افزوده است.

برخی از این مواضع و اظهارنظرها به شرح زیر است:

مسئولان وزارت نفت: اختلال در ارائه خدمات در برخی پمپ‌های بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل: در این حادثه از همان محلی که قبلاً کشف و کتبا ابلاغ کرده بودیم، آسیب دیدیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی: حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت‌رسانی توسط یک کشور خارجی انجام شد.

اطلاعیه سازمان پدافند غیر عامل: با در نظر گرفتن تمامی احتمالات، درحال تکمیل شواهد فارنزیک منشا اختلال سایبری هستیم که با توجه به حساسیت و تخصصی بودن موضوع نتایج آن پس از تکمیل اطلاع‌رسانی می‌شود.

فریدون عباسی رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی ایران : این گونه حملات اتفاق جدیدی نبوده، بلکه تاکنون حملات متعددی در حوزه سایبری صورت گرفته که توسط نیروهای پدافند و امنیتی کشور شناسایی و خنثی سازی شده است.

خبرگزاری فارس: شباهتهای هماهنگی رسانه ای و عملیات میدانی جریان ضد انقلاب در ماجرای قطع پمپ بنزین ها با هجوم افراد مسلح به مراکز حساس نظامی و مراکز انبار سوخت و کالای استراتژیک در حوادث آبان سال 98، شائبه حمله سایبری را تقویت می کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: این کمیسیون در نشست آتی خود، ضمن پیگیری کوتاهی های احتمالی، حفاظت سایبری و امنیت اطلاعات در کشور را با حضور مسئولان امر بررسی می کند.

خبرگزاری صدا و سیما: حمله سایبری به پمپ بنزین ها حکایت از این دارد که دشمنان ایران پس از دستیابی کشور به بازدارندگی در برابر تهدیدهای سخت افزاری و نظامی , به تهدیدهای نرم افزاری و غیر نظامی روی آورده اند.

اینک مردم باید به دنبال یافتن پرتقال فروش باشند یا آنکه سرانجام یک مقام ذیصلاح و مسئول، پرده را از روی واقعیت ها کنار خواهد زد و به مردم خواهد گفت که حقیقت چیست و چه کسانی و دست هایی و با چه انگیزه ای در وقوع این حادثه خطرناک دخالت داشته اند؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا