خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده مجلس انقلابی: دولت به جای سفر استانی به فکر معیشت مردم باشد

یک نماینده‌ی مجلس انقلابی گفت: هفت دهک از مردم، زیر خط فقر زندگی می‌کنند و حال مردم خوب نیست و توقع از دولت زیاد است؛ بنابراین دولت به جای اینکه به سفرهای استانی برود و توقع ایجاد کند، باید به دنبال ارائه برنامه باشد.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با شفقنا در خصوص طرح‌های حمایتی دولت، اظهار کرد: دولت باید هر چه سریع تر تدابیری اتخاذ کرده و حوزه اقتصاد را مدیریت کند؛ اما حوزه اقتصاد به حدی چالش دارد که نباید توقع داشته باشیم که مشکلات اقتصادی ما ظرف چند ماه حل و فصل شود. اما تا پایان سال این مهلت را به تیم اقتصادی دولت می‌دهیم که سازوکاری را طراحی کرده تا فشارهای اقتصادی کمتر و معیشت مردم ارتقاء داده شود.

دولت ۱۰ قلم کالای اساسی را به هفت دهک ارائه دهد

او در ادامه افزود: خبرهایی که از دولت داریم این است که بسته‌هایی در حال آماده سازی است که می تواند به مردم خصوصا اقشار ضعیف جامعه کمک کند و هر چه سریع تر این بسته ها عملیاتی شود به نفع همه خواهد بود. من این پیشنهاد را به وزیر کار هم دادم که باید ۱۰ قلم کالای اساسی را به صورت مستقیم و حداقل به هفت دهک تحویل دهند و اگر این کار را نکنند نشان می دهند که دولت قرار نیست به نفع مردم قدمی بردارد.

هفت دهک زیر خط فقر قرار دارند/ دولت به جای سفرهای استانی به فکر معیشت مردم باشد

رییس فراکسیون کارگری مجلس، خاطرنشان کرد: هفت دهک از مردم، زیر خط فقر زندگی می‌کنند و حال مردم خوب نیست و توقع از دولت زیاد است؛ بنابراین دولت به جای اینکه به سفرهای استانی برود و توقع ایجاد کند، باید به دنبال ارائه برنامه باشد. رییس جمهور خودش می‌تواند به صورت سرزده به استان‌ها برود اما تیم اقتصادی را با خود نبرد؛ چراکه این سفرها بی‌عدالتی ایجاد می کند و به همه استان‌ها انجام نمی‌شود. بنابراین دولت باید راهکار اساسی با تیم اقتصادی و صاحبنظران داشته باشد درحالی که تاکنون هیچ جلسه اشتراکی نداشتیم. ما بیش از ۲۵ دکتری اقتصاد در مجلس داریم و دولت باید نظرات آنها را جویا شود و از قوه قضاییه و نخبگان هم استفاده کند تا به نتیجه مثبت برسیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا