خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ستاره اسکندری: سال‌ها دوست داشتم پسر می‌بودم

ستاره اسکندری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌گوید پس از بازی در یک فیلم کوتاه در دوران نوجوانی چند سالی از بازیگری فاصله گرفت و در آن سال‌ها دوست داشت که پسر باشد.

به‌گزارش انصاف نیوز، خانم اسکندری در برنامه‌ی اینترنتی «کافه آپارات» گفت: «در دوران بلوغ یک خوددرگیری پیدا کردم، چون من تا سال‌ها دوست می‌داشتم پسر می‌بودم. در آن زمان در محله داور فوتبال بودم و خیلی جدی فوتبال هم بازی می‌کردم با پسرهای محله؛ و بعد در دوران بلوغ مواجه می‌شوی با اینکه قصه چیز دیگری‌ست یک سرخوردگی‌های با خودش به همراه دارد. این احساس درباره‌ی اینکه بخواهم در دنیای بازیگری باشم برایم کاملا بسته شد».

ستاره اسکندری که در این برنامه با فریدون جیرانی، کارگردان سینمای ایران گفت‌وگو می‌کرد در بخشی دیگری از صحبت‌های خود از خاطرات دوران حضورش در دانشگاه تهران که به‌عنوان بازیگر پایان‌نامه‌های دانشجویان سینما فعالیت می‌کرد، گفت که در پایان نامه اصغر فرهادی که «آخرین قهرمانان زمین» نام داشت به همراه مهدی سلطانی و شهره سلطانی بازی کرده است.

او در بخش دیگری از این برنامه با اشاره به حضورش در سریال «داستان یک شهر» به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی گفت: «من اولین زنی هستم که در سیمای جمهوری اسلامی ایران نقش معتاد را بازی کردم. در مجله‌ی فیلم درباره‌ی این سریال مطلبی نوشته بودند و فکر کرده بودند این بخش مستند است و من یک زن معتاد واقعی هستم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا