خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ارز، جمشید بسم‌الله، وعده رئیسی و افزایش 18درصدی قیمت خودرو!

غلامرضا بنی اسدی، روزنامه‌نگار در یادداشتی با عنوان «ارز، جمشید بسم الله، وعده رئیس جمهور و افزایشِ 18 درصدی قیمتِ خودرو!» که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، درباره‌ی وعده‌های رئیس دولت سیزدهم نوشت:

اول: رئیس جمهور که به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه شریف رفته، گفت: خبر دقیق داریم عده‌ای شبانه روز در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند و مذاکرات را به اقتصاد گره بزنند تا خواسته‌های خود را به ملت تحمیل کنند.

دوم: رییسی‌ در واکنش به سوال دانشجویی که چرا این افراد را معرفی نمی‌کنید گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیر موضوع هستد.

سوم:  آقای رئیس جمهور خیلی زود دست به کار شد؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی سه‌شنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به مشخص شدن دخالت‌ها و دسیسه‌های سودجویانه برای برهم زدن ثبات بازار ارز، تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول همزمان با نظارت و کنترل بر بازار، با شناسایی دقیق عوامل مداخله‌گر و بی‌ثبات‌کننده بازار ارز، با جدیت به مسئولیت‌های خود در این زمینه عمل کنند.

چهارم: آن گزاره خبری و این اقدامِ ستادی می‌تواند امید آفرین باشد اگر ماجرا به قصه‌ای چون “جمشید بسم الله” ختم نشود و از “ماست” پُرچربِ سفره کسانی که با افزایش قیمت ارز می‌خواهند سفره مردم را جمع کنند، “مو” کشیده شود.

پنجم: مردم قطعا منتظر نتیجه‌اند. باید ببینیم که دستِ مبسوط‌الیدِ جناب رئیس‌جمهور چگونه یقه این فزون‌خواهانِ تاراج‌گر را می‌گیرد!؟

ششم: افزایشِ 18 در صدی قیمتِ خودرو اعلام شد. دو خودرو ساز بزرگ کشور قیمت‌های جدیدِ محصولات خود را اعلام کردند!

هفتم: ارز را دست‌های پشت پرده ملتهب می‌کنند. رئیس جمهور هم از تلاشِ شبانه روزیِ عد‌ه‌ای “خبرِ دقیق” و “دستورِ” شناسایی می‌دهد، با دست‌هایِ رویِ پرده که در روزِ اعلام خبر “دستور” رئیسی برای آشوبگران بازار ارز، قیمت خودرو را 18 در صد افزایش می‌دهند، آیا “برخورد” خواهد شد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا