خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای خودسوزی یک دستفروش در خرم‌آباد چه بود؟

فارس نوشت: «روز گذشته در راستای جلوگیری از سد معبر توسط دست‌فروشان، ماموران شهرداری در میدان امام حسین(ع) خرم‌آباد به دست فروشان تذکر می‌دهند که بساط خود را در محل تردد شهروندان پهن نکنند.

در این بین، میان ماموران شهرداری با یک دست‌فروش درگیری رخ می‌دهد که نهایتا فرد دست‌فروش اقدام به خودسوزی می‌کند.

خوشبختانه با حضور مردم و کمک عوامل شهرداری فردی که اقدام به خودسوزی کرده بود نجات یافته به مرکز درمانی منتقل می‌شود. در همین ماجرا یکی از عوامل شهرداری نیز که در حال کمک به دست‌فروش بوده آسیب دیده و به مرکز درمانی انتقال داده می‌شود.

خوشبختانه حال دست فروش و مامور شهرداری مساعد بوده و مشکل حادی برای آنها به وجود نیامده است.

در همین راستا شهردار خرم‌آباد‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید خبر فوق گفت: به محض وقوع از ماجرا دستور دادم موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در وهله نخست سلامت جان دست فروش عزیز و پرسنل زحمت‌کش شهرداری مورد تاکید قرار گرفت، افزود: خوشبختانه حال هر دوی این عزیزان مساعد است و مشکل حادی برای آنها به وجود نیامده است.

شهردار خرم‌آباد‌ از پیگیری ویژه این حادثه با بررسی ابعاد مختلف آن خبر داد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مثلا نتیجه پیگیری تون چی میشه؟ خود این … مردم رو به فقر کشونده و راهی برای کسب درامد براشون نگذاشته، حتی با دستفروشی هم برخورد میکنه و بعد که کسی خودکشی میکنه میگید پیگیری میکنم؟ حتما پیگیر حالش برای رسانه ها هستید وگرنه وضع مالی و بدبختی مردم براتون مهم نیست. اگر دزدی و جنایت کنه، راحت تره چون پلیس کاری با جنایتکارها نداره

  2. دستفروشی مگر جرم است ؟!
    شهرداری چرا انقدر به مردم توهین میکند ؟
    یک زمانی در همین بازار تهران و خیابان 15 خرداد غربی دستفروشها یکی از زیباترین صحنه را بوجود می آوردند اما شما اگر گذرتان به بازار تهران بیفتد کسل میشوید .

    دستفروشی جرم نیست در خیلی از کشورها از جمله ترکیه و حتی برخی از کشورهای اروپایی هنوز بازار دستفروشها وجود دارد که همه آنجا کار می کنند و رزقی حلال بدست می آورند آنوقت ما اینجا مردم را با لگد(دیده ام که می گویم )که حواله ی کلیه و صورتشان می کنیم تا نظم بوجود بیاوریم ؟!!!! مگر نظم با خشونت بدست می آید ؟

    یک نفر هم که می خواهد دزدی نکند و کسبی شرافتمندانه داشته باشد اینگونه لت و پالش می کنند ، صادقانه و بی غرض می گویم ” جمهوری اسلامی ” هر چه را که آموزش داد ” ادب حکمرانی ” و ” رعایت حقوق ملّت ” را به زیردستان و عمالش نیاموخت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا