خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«جمهوری اسلامی برای این نبود که کسی آقازاده شود»

نماینده‌ی ولی فقیه در استان همدان گفت: جمهوری اسلامی برای این نبود که کسی آقازاده شود و این رویکرد در گفتمان انقلاب معنایی ندارد. مردم برای خدا انقلاب کردند، ما موظف هستیم که از نظام اسلامی برای اسلام حمایت کنیم چون دشمن اگر دستش برسد، هرکاری انجام می‌دهد بنابراین ما باید از این امانت را حفاظت کنیم.

به گزارش فارس، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در سومین گردهمایی پیشکسوتان و یاران انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه تاریخ قبل از شروع انقلاب در ایران، یک نوع سستی و خمودگی دارد اظهار کرد: با وجود تحولات دوران مشروطه، ملت همراهی نکرد و مشروطیت تقریبا شکست خورد، چون جای عناصری خالی بود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یکی از مسائلی است که با نفس قدسی امام خمینی(ره)، تحول عظیمی در جامعه را رقم زد افزود: نفس قدسی بنیانگذار انقلاب باعث شد که در جوانان دوران پهلوی با آن شرایط اجتماعی و اخلاقی تحولی ایجاد شود که به تعبیر امام خمینی(ره) این کار، بدون امداد غیبی، ممکن نبود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه مردم در انقلاب اسلامی ایران، جان دادند، تبعید و زندانی شدند تصریح کرد: ملت ایران به صحنه انقلاب، ورود و سختی را تحمل کردند تا حاکم سرنوشت خودشان شوند و ضوابط الهی در جامعه برقرار شود.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی برای این نبود که کسی آقازاده شود و این رویکرد در گفتمان انقلاب معنایی ندارد ادامه داد: مردم برای خدا انقلاب کردند، ما موظف هستیم که از نظام اسلامی برای اسلام حمایت کنیم چون دشمن اگر دستش برسد، هرکاری انجام می‌دهد بنابراین ما باید از این امانت را حفاظت کنیم.

شعبانی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ملت ما همچنان پای کار انقلاب هستند و هرگز از آرمان‌ها و اهداف انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا