خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام مولوی عبدالحمید در پی تصادف زنجیره‌ای مرگ‌بار در محور زاهدان – خاش

در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای مرگ‌بار در محور زاهدان – خاش که شامگاه پنج‌شنبه 21 بهمن 1400 منجر به کشته و زخمی شدن گروهی از هم‌وطنان شد، مولوی عبدالحمید با «فاجعه» خواندن این حادثه، با خانواده‌های جان‌باختگان ابراز همدردی کرد و همچنین خواستار تسریع روند دو بانده کردن محور پرتردد زاهدان – خاش شد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل سنت زاهدان، متن پیام مولوی عبدالحمید به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«إنا لله وإنا إليه راجعون»
بار دیگر وقوع حوادث رانندگی و تصادف‌های مرگبار در محور پرتردد و ناایمن زاهدان – خاش جمعی از هم‌استانی‌ها را عزادار و داغدار کرد.
این فاجعه مرگبار که درمیان قربانیانش نام دکتر عایشه خدایاری، از پزشکان و نخبگان استان هم دیده می‌شود، بسیار تأسف‌آور و ناراحت‌کننده است. پیش از این نیز ما نخبگان و فرهیختگان زیادی را در این جاده‌ها از دست داده‌ایم.
پیام این تصادف‌ها به مسئولین مشخص است؛ باید مسیرهای اصلی استان ایمن‌سازی و دوبانده شوند، مخصوصا طرح دوبانده‌کردن جاده پرتردد زاهدان به خاش تسریع شود.
همچنین رانندگان محترم با سرعت مطمئنه و رعایت مقررات، رانندگی کنند و از سبقت‌های بی‌جا پرهیز نمایند. سالم بودن خودروها نیز مهم است؛ از قرار شنیده‌ها علت حادثۀ تصادف زنجیره‌ای مشکل فنی یکی از خودروها بوده که با یک چراغ در شب رانندگی می‌کرده و باعث وقوع این فاجعه شده است.
در پایان، از بارگاه الهی برای جان‌باختگان این حادثه مغفرت تامه و علوّ درجات مسئلت دارم و این مصیبت را به خانواده‌های داغدیدگان و عزیزان‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

(مولانا)‌ عبدالحمید
امام جمعه اهل‌سنت زاهدان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نباید به هر وسیله ای اظهار وجود کرد!!!!این که چشم ببندیم و عدم رعایت قانون را گردن نظام و حکومت بندازیم فقظ عقده گشایی هست و اظهار وجود
    دشمنی را با هر بهانه ای نشان دادن ضعف دشمن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا