خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمدی نژاد به یک اتفاق در کانادا واکنش نشان داد!

رئیس دولت پیشین ایران ضمن حمایت از متحصنان ، برخورد خشونت آمیز با آنان را محکوم کرد.

محمود احمدی نژاد نوشت: “سرکوب خشونت آمیز” اعتراضات کامیونداران معترض به واکسیناسیون الزامی کرونا در کانادا و جهان – موسوم به “کاروان آزادی ۲۰۲۲”- را مغایر با “آزادی بیان و حقوق بشر” خوانده و از “آزادی و حق انتخاب” معترضان واکسیناسیون الزامی حمایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، شهردار اتاوا با اعلام وضعیت اضطراری در این شهر گفت: اعتراضات ضدکرونایی کامیون داران در این کشور “خارج از کنترل” است و مراکز شهر با حضور مخالفان واکسن مسدود شده است. معترضان کامیون دار برای اولین بار در ۹ بهمن به پایتخت کانادا رسیدند.

وی گفت: آن‌ها کامیون‌های بزرگ خود را در شهر پارک کردند و در مناطق مختلف شهر چادر زده یا روی خودروهای بزرگ خود اتراق کرده اند. این روند باعث فلج شدن پایتخت، بهت مقامات و ناامیدی رو به رشد بسیاری از ساکنان اتاوا شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. در کانادا بر خلاف اينجا کسى به جرم تظاهرات سرکوب يا منع نمى شود به شرط اينکه بر ضد منافع عموم نباشد. معترضان مجرا و ورودى پل را مسدود کرده اند که محل عبور و مرور ديگر خودروها از قبيل کاميون هاى بازرگانى است و تنها راه عبورشان به ايالات متحده است. بنابراين پليس حق دارد معترضانى را که اصرار بر ماندن در روى پل را دارند با زور و فشار متفرق کنند و آنهائى را که مقاومت کرده و يا با پليس درگير مى شوند دستگير و جريمه کند.

  2. الحمدالله مشکل ایران را با کمک دوستان سوپر اصولگران مرتفع فرموده ,اند!حالا زمان , مدیریت جهان رسیده است.! مبارک است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا