خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر هیات منصفه پس از دادگاه پرونده انصاف نیوز

سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی از رسیدگی به پرونده [اتهام] سیاسی «مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی علی مطهری» و پرونده [اتهام] مطبوعاتی «پایگاه خبری انصاف نیوز» در دادگاه مطبوعات این هفته خبر داد.

احمد مومنی راد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز دوم اسفند ۱۴۰۰ در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی یک پرونده جرم سیاسی و یک پرونده جرم مطبوعاتی رسیدگی شد.

وی با اشاره به پرونده [اتهام] سیاسی ادامه داد: متهمان این پرونده مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی علی مطهری و خبرنگار پایگاه یادشده و اتهامات آنها، فعالیت تبلیغی علیه نظام، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا بود که هیات منصفه باتفاق آراء متهمان را مجرم ندانست.

مومنی راد درباره پرونده [اتهام] مطبوعاتی گفت: متهم این پرونده مدیر مسئول پایگاه خبری انصاف‌نیوز به اتهام نشر مطالب خلاف واقع، نشر مطالب خلاف قانون اساسی و نشر مطالب خلاف موازین شرع بود که هیات منصفه با اکثریت آراء متهم را در اتهامات یادشده مجرم دانست در ضمن هیات منصفه با اکثریت آراء در اتهامات مذکور متهم را مستحق تخفیف دانست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. من شهادت می دهم انصاف نیوز به غیر از حمایت از مردم و کشور هیچ مطلبی خلاف قانون اساسی ننگاشته چه برسد به نشر مطالب خلاف شرع !!!

    از کی تا به حال دفاع از ملت مظلوم ایران خلاف قانون اساسی و خلاف شرع شده است .

    جناب شفیعیان من به شما و انصاف نیوز تبریک می گویم که شجاعانه در خط مقدم دفاع از حقوق مردم سینه خود را سپرکرده اید و از این حقیقی مظلومان تاریخ دفاع می نمایید .

    یدالله العلی العظیم یار و مددکارتان باشد انشاالله .

    در این راه این کمترین را همراه همیشگی خود و انصاف نیوز بدانید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا