خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرهاد قنبری جواب طعنه ها به «هاشمی رفسنجانی» و «ظریف» را داد

خبر آنلاین :برخی این جمله از سخنان هاشمی رفسنجانی را دست به دست می کنند و با طعنه به حوادث اوکراین از ساده لوحی [و بسیاری دیگر] از وطن فروشی روحانی و ظریف و هاشمی سخن می گویند.

فرهاد قنبری در کانال تلگرامی اش نوشت:

برخی این جمله از سخنان هاشمی رفسنجانی را دست به دست می کنند و با طعنه به حوادث اوکراین از ساده لوحی [و بسیاری دیگر] از وطن فروشی روحانی و ظریف و هاشمی سخن می گویند.

روحانی یدعم وزیر خارجیته فی قضیة “غسل الأموال”

اما آنچه آنها نمی بینند و دوست ندارند ببینند این است که:

۱- مقایسه اوکراین با ایران مقایسه ای از بنیاد غلط است. اوکراین صاحب تسلیحات هسته ای بوده و به دست خود آن را نابود کرده است اما ایران هیچگاه چنین ابزار نظامی نداشته است.

۲- بسیاری از وطن دوستان سالهاست بر سر خود می کوبند که ایران با این سیاست خارجی تهاجمی و ضداسرائیلی حتما باید سلاح هسته ای داشته باشد وگرنه بلعیده خواهد شد اما خود اصولگرایان از مخالفان جدی داشتن سلاح هسته ای بوده و ساخت آن را خلاف شرعیت می دانند.

۳- تمام سخن این است که ایران در دو دهه گذشته هزینه ای بسیار گزافتر از هزینه ساخت سلاح اتمی پرداخت کرده و در عمل سلاح اتمی ندارد.(مسئله ای که چنین هزینه ای را کاملا غیرمنطقی جلوه می دهد)

۴- گیریم روحانی و هاشمی و ظریف فهم درستی از مناسبات جهانی نداشتند و ارزش سلاح و موشک را نمی دانستند، اما شما که می دانید چرا در وین دنبال احیای برجام و تعطیلی برنامه هسته ای کشور هستید؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. به همه ی ان کسانی که خودشان را بخواب زده اند یا واقعا نمی دانند باید عرض کرد.همفکران قنبری ها بیدار شوید برجامی که امروز دنبال احیای ان هستیم سنگی هست که توسط تفکری به چاه انداخته شد که انحلال ارتش و سپاه پاسداران را در سر داشت و تفکرش ارتش و سپاه را خسارت می دانست. اگر دنبال احیای برجام بد فرجام که با ان تفکر نا بخردانه برای کشور تعهد ایجاد کرد نباشیم چه کاری از ما بر می اید!!؟؟ان بی وجدانهایی که بعد از امضا برجام هم زحمت خواندن برجام را بخود ندادند برای کشور تعهد ایجاد کرده که فقط نفرین ملت را تا ابد برایشان به ارمغان خواهد پاشت

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا