خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه‌ی بی‌سابقه‌ی ابطحی به عارف: تکرار می‌کنم آقای عارف!

محمدعلي ابطحي، رییس دفتر سیدمحمد خاتمی در دولت اصلاحات، عملکرد فراکسیون امید به ریاست محمدرضا عارف را «نگران کننده» خوانده و با کنایه هایی از جمله اشاره به عبارت «تکرار می کنم»، احتمال می رود این نگرانی را به نمایندگی از خاتمی مطرح کرده باشد.

به گزارش انصاف نیوز، متن عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، از محوری ترین احزاب اصلاح طلب، در اينستاگرام در پی می آید:

آقای دکتر عارف عزيز! انتظار فعاليت بيشتري از شما و فراكسيون اميد هست. رای دهندگان با امید  به شما و  این لیست رای داده اند. کلی «تکرار می کنم» پشت این لیست هست.

انتظار می رود که فراکسیون امید خیلی پر تلاش تر باشد. در درون خودش انسجام داشته باشد. وقتي مي توان فراكسيون را انسجام داد كه فعاليت قابل دفاع داشته باشد.

این بی خبری از درون مجلس نگران کننده است. حداقل در موارد خلاف قانون اساسی در قوای مختلف اطلاع رسانی کنند. وزرای دولت را که دل در گرو غیر خواسته های مردم دارند، مورد مطالعه و بازخواست و سوال واستیضاح قرار دهند. این بهترین کمک به دولت است. در مسایل مختلف داخلی و بین المللی موضع بگیرند. و امید را زنده نگه دارند.

آقای  عارف عزیز! حتی با ریاست آقای لاریجانی هم می شود امید را در جامعه ای که به شما رای داد زنده نگه داشت. تكرار مي كنم آگر نشاطی داخل فراکسیون وجود نداشته باشد، انسجامش از بین می رود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. امیدوارم نمایندگان منتخب درک کنند که رأی دهندگان با امید به اون ها رأی دادن. نباید امید مردم رو نا امید کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا