خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شرط بازگشت فردوسی پور به تلویزیون

نزدیک چهار سال از آخرین برنامه نود می‌گذرد. اکنون به نظر می رسد شرط بازگشت فردوسی پور به تلویزیون مشخص شده و او خواسته‌هایش را به مدیران منتقل کرده است.

گویا عادل فردوسی‌پور مشکلی برای گزارشگری در صداوسیما ندارد اما برای بازگشتش شرط‌هایی دارد. البته همه این صحبت‌ها گمانه‌زنی‌هایی است که خود این گزارشگر محبوب هنوز آن را تایید نکرده است

به نقل از طرفداری و به گزارش خبر ورزشی، این روزها دوباره زمزمه بازگشت عادل فردوسی پور به رسانه ملی شنیده می‌شود. این موضوع حتی مورد استقبال مدیران صداسیما قرار گرفته است اما به نظر می رسد مجری برنامه ۹۰ خودش علاقه ای برای بازگشت ندارد و او در صورتی برمی گردد که شرط‌هایش عملی شوند.

عادل فردوسی پور می‌تواند به عنوان گزارشگر در صدا و سیما فعالیت داشته باشد اما خودش نمی خواهد گزارشگری کند او شرط گزارشگری اش در صدا و سیما را پس گرفتن برنامه ۹۰ و تعطیل شدن برنامه فوتبال برتر عنوان کرده است.

این خواسته شاید در نگاه اول خیلی معقول به نظر نیاید، اما اگر نظر مخاطبان فوتبال را بخواهید آن‌ها نیز به احتمال زیاد بسیار از بازگشت نود و تعطیلی برنامه فوتبال برتر خوشحال خواهند شد. مسئله‌ای که آن ها بارها به اشکال گوناگون و با حمایت‌های مختلف از فردوسی پور اثبات گردیده است.

با اینحال به نظر نمی رسد که این خواسته فردوسی توسط مدیران صدا و سیما مورد قبول واقع شود و ما احتمالا باز هم برای شنیدن گزارش‌های جذاب او و برنامه‌های جنجالی نود باید صبر کنیم.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا