خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لاتزیو میلان 4 اردیبهشت 1401

دو تیم لاتزیو و میلان امشب از ساعت 23:15 به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده لاتزیو میلان 4 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

میلان در کورس نزدیک رقابت قهرمانی با همشهری خود اینتر امشب باید در یک بازی نسبتا دشوار به مصاف لاتزیوی رده ششمی برود که برای سهمیه لیگ اروپا تلاش می‌کند.

پخش زنده لاتزیو میلان 4 اردیبهشت 1401

دو تیم لاتزیو و میلان هر دو در رقابت سنگین با تیم‌های نزدیک به خود در جدول رده‌بندی سری‌ آ هستند. از یک سو میلان که از ابتدای فصل یکی از مدعیان قهرمانی بود و حتی در مقطعی کوتاه توانست صدر را از اینتر بگیرد حالا و با از دست دادن چند امتیاز باز با اختلافی یک امتیازی در تعقیب نراتزوی است.

میلان در 5 بازی آخر خود 2 پیروزی، 2 تساوی 1 شکست کسب کرده و لاتزیوی مائوریتسیو ساری 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست. عقاب‌های شهر رم برای کسب سهمیه لیگ اروپا رقابت سنگینی با رقیب سنتی و دیرینه خود آ اس رم به سرمربیگری ژوزه مورینیو و فیورنتینا دارند و در صورت کسب 3 امتیاز کامل بازی بالاتر از رم در رده پنجم قرار می‌گیرند.

در مجموع 5 تقابل آخر دو تیم البته کفه ترازو به نفع روسونری با 4 پیروزی در برابر تنها 1 پیروزی لاتزیو سنگینی می‌کند. برای پخش زنده بازی لاتزیو و میلان 4 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی (23:15) از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لاتزیو میلان 4 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا