خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن مونیخ ماینتس 10 اردیبهشت 1401

دو تیم بایرن و ماینتس امروز از ساعت 18 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند. پخش زنده بایرن مونیخ ماینتس 10 اردیبهشت 1401 را از انصاف ورزشی ببینید.

قهرمان مقتدر بوندسلیگا امروز و از ساعت 18 به وقت ایران میهمان ماینتس رده دهمی است. برای پخش زنده بایرن مونیخ ماینتس 10 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده بایرن مونیخ ماینتس 10 اردیبهشت 1401

باواریایی‌ها که اخیرا رکورد بیشترین قهرمانی متوالی در لیگ‌های اروپایی را با کسب دهمین قهرمانی متوالی در بوندسلیگا به نام خود ثبت کرده‌اند امروز باید در دیداری تشریفاتی به مصاف ماینتس بروند.

بایرنی‌ها البته با وجود ثبت این رکورد خوب طبیعتا حذف تلخ برابر ویارئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را فراموش نکرده‌اند و بی‌تردید نام بایرن نامی شایسته کسب قهرمانی در اروپا است و بایرنی‌ها به این مقدار قانع نیستند که هر سال قهرمان لیگ داخلی شوند.

بایرن در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 3 پیروزی، 1 تساوی (ویارئال) و 1 شکست (ویارئال) داشته است و ماینتس با 3 شکست و 2 تساوی در 5 بازی آخر خود از بایرن میزبانی می‌کند.

حاصل 5 تقابل آخر دو تیم نیز 4 پیروزی برای بایرن و تنها یک پیروزی برای ماینتس بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ ماینتس 10 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ ماینتس 10 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا