خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دائمی شدن قرارداد صیادمنش با هال سیتی

دائمی شدن قرارداد صیادمنش با هال سیتی تقریبا قطعی شده است. درخشش این لژیونر جوان در فوتبال انگلیس دلیل اصلی این اتفاق است.

به نقل از ورزش سه، اللهیار صیادمنش بازیکن جوان و ملی پوش تیم فوتبال فنرباغچه به صورت دائمی راهی تیم هال سیتی خواهد شد. این خبر به طور رسمی از سوی یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه ترکیه‌ای اعلام گردیده است.

مهاجم جوان و آینده‌دار کشورمان پس از درخشش در لباس استقلال در سال 2019 راهی فنرباغچه شد، اما او را خیلی سریع به تیم استانبول اسپور قرض دادند. درخشش این لژیونر ایرانی اما با تیم زوریا لوهانسک آغاز شد. او در 50 بازی موفق به زدن 15 گل و دادن 7 پاس گل شد.

صیادمنش پس از بازگشت به فنرباغچه و انجام چند بازی خوب دیگر در آن تیم دوباره با انتقال قرضی راهی هال سیتی انگلیس در لیگ دسته یک این کشور شد. انتقالی که دارای بند دائمی شدن در صورت رضایت از عملکرد این بازیکن بود.

بالاخره و پس از 2 ترانسفر قرضی، اللهیار در سومین انتقال خود توانست رضایت کادرفنی و مدیران باشگاه هال سیتی را به‌دست بیاورد و قرارداد قرضی او با این باشگاه انگلیسی، دائمی شد.

این خبر توسط ظفر آرتاش یکی از اعضای هیئت مدیره فنرباغچه به‌صورت رسمی اعلام شد. او در توییتر خود نوشت: اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فوتبال ما به هال سیتی منتقل شد و او آخرین دوره انتقال خود را به‌صورت قرضی پشت سر گذاشت.

دائمی شدن قرارداد صیادمنش با هال سیتی خبر بسیار خوبی هم برای او و هم برای فوتبال ایران در آستانه جام جهانی است. امیدواریم که این لژیونر آینده دار بتواند با درخشش در این تیم موفقیت‌های کنونی‌اش را تکرار نماید.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا