خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رئال مادرید اسپانیول 10 اردیبهشت 1401

رئال و اسپانیول امروز از ساعت 18:45 در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده رئال مادرید اسپانیول 10 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

رئال 78 امتیازی و صدرنشین که به لطف باخت‌های متوالی بارسا جایگاهش در لالیگا تثبیت شده و به سوی قهرمانی در حرکت است امروز میزبان اسپانیول تیم دوم بندر بارسلونا است که در حال حاضر با 39 امتیاز در رده سیزدهم لالیگا است. برای پخش زنده رئال مادرید اسپانیول 10 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده رئال مادرید اسپانیول 10 اردیبهشت 1401

شاگردان کارلو آنچلوتی که مشکلات زیادی در فصل جاری از سرگذراندند و در برخی پست‌ها با بحران جدی مواجه هستند در عین حال در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هستند و برای جام اروپایی دیگری می‌جنگند.

الحق و الانصاف رئال با وجود همه مشکلات مانند مهره‌های ضعیف در خط دفاع یا بازدهی کمتر هافبک‌های پا به سن گذاشته خود توانسته عملکرد درخشانی در فصل جاری داشته باشد.

رئال در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 3 پیروزی و 2 شکست داشته است که هر دو شکست مربوط به لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با چلسی و منچسترسیتی است.

از سوی دیگر اسپانیول در 5 بازی پایانی خود 2 پیروزی و 3 شکست کسب کرده است. حاصل اصلی 5 تقابل آخر دو تیم 4 پیروزی برای رئال و تنها 1 پیروزی برای اسپانیول بوده که به طرز طعنه‌آمیزی در جریان لالیگای جاری و در دیدار رفت ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و اسپانیول 10 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال رئال مادرید اسپانیول 10 اردیبهشت 1401 از ESPN

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا