خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بنفیکا ماریتیمو 10 اردیبهشت 1401

دو تیم بنفیکا و ماریتیمو امشب در چارچوب هفته 32 لیگ برتر پرتغال به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده بنفیکا ماریتیمو 10 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

تیم‌های سوم و هفتم لیگ برتر پرتغال امشب از ساعت 20:30 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند. بنفیکا که 68 امتیاز در رده سوم لیگ است فاصله زیادی با صدرنشینان دارد. برای پخش زنده بازی بنفیکا ماریتیمو 10 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده بنفیکا ماریتیمو 10 اردیبهشت 1401

بنفیکا با وجود عملکرد درخشانی که در لیگ قهرمانان داشت و توانست بالاتر از بارسلونا و بعد از بایرن مونیخ به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کند در لیگ داخلی عملکرد خوبی نداشتو به تدریج از کورس رقابتی پورتو و اسپورتینگ جا ماند. گرچه حتی اسپورتینگ هم بعدها از پورتو عقب افتاد.

بنفیکا در 5 بازی آخر خود 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده است و ماریتیمو که یک بازیکن ایرانی یعنی علی علیپور بهره‌مند است در 5 بازی آخرش 2 شکست، 2 تساوی و تنها یک پیروزی کسب کرده است.

ماریتیمو که در حال حاضر با 37 امتیاز در رده هفتم لیگ پرتغال است نیم نگاهی به کسب سهمیه اروپایی هم دارد اما اخیرا با پیشنهاد پایین به علی علیپور برای تمدید قرار داد شرایطی را فراهم کرده که منجر به رونق گرفتن شایعه بازگشت علیپور به پرسپولیس شده است که این روزها از ضعف در بخش تهاجمی خود رنج می‌برد.

حاصل 5 تقابل آخر دو تیم با یکدیگر، 4 پیروزی برای بنفیکا و 1 پیروزی برای ماریتیمو بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی بنفیکا و ماریتیمو در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بنفیکا ماریتیمو 10 اردیبهشت 1401 از SportTV

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا