خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اتلتیکو مادرید اتلتیک بیلبائو 10 اردیبهشت 1401

دو تیم اتلتیکو و بیلبائو امشب در چارچوب هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده اتلتیکو مادرید اتلتیک بیلبائو 10 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

دو تیم اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو که به ترتیب در رده‌های چهارم و هشتم لالیگای اسپانیا هستند امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه سن مامس به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو 10 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده اتلتیکو مادرید اتلتیک بیلبائو 10 اردیبهشت 1401

اتلتیکوی دیگو سیمئونه مدافع عنوان قهرمانی لالیگا امسال اصلا اوضاع خوبی در هیچ رقابتی نداشته و حالا با 61 امتیاز در بهترین حالت می‌تواند امیدوار به دوم شدن با اختلاف زیاد نسبت به رئال باشد که حتی آن هم بعید به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر بیلبائوی 48 امتیازی از شانس بسیار کمی برای رسیدن به منطقه سهمیه اروپایی برخوردار است اما همواره رقیب مهمی برای بزرگان لالیگا محسوب می‌شده است.

اتلتیکو در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 2 شکست، 2 تساوی و تنها 1 شکست داشته است. از سوی دیگر بیلبائو 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست داشته است.

نکته مهم درباره تقابل‌های رودروی دو تیم اینکه در 5 بازی آخر، بیلبائو در دو بازی از جمله دیدار رفت لالیگای جاری بیلبائو پیروز شده است و اتلتیکو تنها یکبار پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو 10 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اتلتیکو مادرید و اتلتیکو بیلبائو 10 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا