خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رنجرز لایپزیش 15 اردیبهشت 1401

رنجرز و لایپزیش امشب در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. پخش زنده رنجرز لایپزیش 15 اردیبهشت 1401 را از انصاف ورزشی ببینید.

تیم پنجم جدول بوندسلیگا که بازی رفت نیمه‌نهایی را در آلمان با نتیجه 1 بر 0 پیروز شد امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران میهمان تیم دوم اسکاتلند است. برای پخش زنده رنجرز لایپزیش 15 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده رنجرز لایپزیش 15 اردیبهشت 1401

گلاسکو رنجرز که حالا دوره احیای خود را که با استیون جرارد آغاز شد می‌گذراند در فصل جاری رقابت لیگ را بار دیگر به قهرمان سالیان اخیر لیگ اسکاتلند واگذار کرد اما همچنان رقابت تنگاتنگی با این تیم دارد.

از سوی دیگر لایپزیش که در چند سال اخیر همواره از تیم‌های مهم بوندسلیگا بوده در فصل جاری هم با وجود بحران‌های ناشی از جدایی سرمربی و تنی چند از بازیکنان سرشناسش توانست خود را بازیابی کرده و به رتبه مناسبی برسد.

تیم پنجم بوندسلیگا حالا حتی شانس کسب یک جام اروپایی معتبر را دارد اما ابتدا باید از سد گلاسکو بگذرد و گرچه آلمانی‌ها در بازی رفت با پیروزی 1 بر 0 گام مهمی برداشته‌اند،‌ باید دید دیدار برگشت در استادیوم وحشتناک رنجرز چه بر آن‌ها خواهد گذشت. برای پخش زنده بازی رنجرز و لایپزیش 15 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال رنجرز لایپزیش 15 اردیبهشت 1401 از Sport TV

پخش زنده فوتبال رنجرز لایپزیش 15 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا