خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارشگر محبوب کشتی داغدار شد ؛ صدای جاودانه کشتی در سوگ مادر

گزارشگر محبوب کشتی یعنی هادی عامل امروز داغدار شد. این گزارشگر محبوب و مردمی که تقریبا تمامی نسل‌ها با صدای او خاطره دارند مادر عزیزش را از دست داد.

محال است ایرانی باشید و هادی عامل را نشناسید! صدایی که بدون شک خیلی‌ها کشتی را با صدای او می‌شناسند. مردی که در سخت‌ترین شکست‌ها مانند شیرین‌ترین پیروزی‌ها امید را حفظ می‌کند. هادی عامل بدون شک نمادی از امیدواری و تعصب به ایران است.

به گزارش خبر ورزشی با کمال تأسف و تأثر هادی عامل مفسر و کارشناس کشتی صداوسیما درغم از دست دادن مادر گرانقدرشان به سوگ نشسته است.

انصاف ورزشی این مصیبت را به این همکار ارجمند و خانواده گرامیشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز  از دست رفته طلب رحمت و برای بازماندگان خصوصا هادی عامل طلب صبر می‌نماید.

هادی عامل از آن دسته گزارشگران و مفسرینی به حساب می‌آید که با خون دل و با عشق واقعی به کشتی به جایگاه فعلی رسیده است. عامل برای طرفداران کشتی تنها یک گزارشگر یا مفسر باسواد و پردانش نیست بلکه هادی عامل صدای کشتی ایران است، صدایی که بارها همراه با اوج و فرودهایش اشک ریخته‌ایم، خندیده‌ایم و حتی از ته دل فریاد کشیده‌ایم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا