خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بشیکتاش فنرباغچه 18 اردیبهشت 1401

دو تیم فنرباغچه و بشیکتاش امشب در دیداری مهم به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده بشیکتاش فنرباغچه 18 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

در هفته 36‌ام فصل عجیب سوپرلیگ ترکیه که با قهرمانی ترابوزان اسپور ترکیه به پایان رسید، بشیکتاش باید رده هفتمی باید میزبان فنرباغچه رده دومی در یک بازی کلاسیک باشد. پخش زنده بازی بشیکتاش فنرباغچه 18 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

پخش زنده بشیکتاش فنرباغچه 18 اردیبهشت 1401

در فصلی که هیچ یک زا 4 تیم متمول و قدرتمندتر استانبولی یعنی فنرباغچه، بشیکتاش، گالا و استانبول باشاک‌شهیر تازه‌کار وضع خوبی نداشتند،‌ این ترابوزان اسپور بود که با قهرمانی به سومین تیم پرافتخار سوپرلیگ بدل شد!

در میان تیم‌های استانبولی اما بی‌تردید بهترین عملکرد برای فنرباغچه است که گرچه فصل را اصلا خوب آغاز نکرد، نهایتا با کسب رده دومی آبروداری کرد! بشیکتاش اما حالا در رده هفتم است و پرافتخارترین تیم ترکیه یعنی گالاتاسرای هم در رده شانزدهم!

اما درباره بازی امروز باید گفت فنر هر 5 بازی آخر خود را پیروز شده حال آنکه بشیکتاش میزبان با 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست از فنرباغچه میزبانی می‌کند. برای تماشای پخش زنده بازی بشیکتاش و فنرباغچه 18 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی یعنی 20:30 امشب از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بشیکتاش و فنرباغچه 18 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا