خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه پپ به مورینیو ؛ پپ پاسخ آقای خاص را داد

کنایه پپ به مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی بازی سیتی مقابل نیوکاسل خبرساز شده است. گورادیولا معتقد است که نتایج رم با مورینیو خوب نبوده است.

انصاف ورزشی: چهارشنبه هفته پیش بود که رئال مادرید توانست با یک بازگشت رویایی در زمین خودش تیم منچستر سیتی گواردیولا را در برنابئو حذف کند.

ناکامی مجدد گواردیولا در لیگ قهرمانان باعث شده است دوباره موج انتقادات بر سر او سرازیر شود. این مربی اسپانیایی هنوز پس از دوران مربیگری خود در بارسلونا نتوانسته فاتح لیگ قهرمانان شود.

گواردیولا که سال 2013 بایرن فاتح سه گانه و بهترین تیم آن روزهای اروپا را تحویل گرفت، سه سال متوالی دربرابر تیم‌های اسپانیایی تحقیر شد و از لیگ قهرمانان حذف گردید.

او بعد از بایرن به سراغ تیم بسیار ثروتمند سیتی رفت تا بتواند با دستانی باز ترکیب ایده‌آل خود را بسازد، اما باز هم با ناکام ماند. او تقریبا هفت سال است که با سیتی و با خرج‌های هنگفت نتوانسته است، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

اکنون پپ دربرابر انتقادات از نحوه عملکردش به مورینیو مربی رم کنایه زده است، دلیلی این کنایه پپ به مورینیو را بسیاری صحبت‌های مورینیو درباره صعود رئال به فینال لیگ قهرمانان می‌دانند.

به نقل از ورزش سه، گواردیولا وقتی در نشست خبری بازی با نیوکاسل وقتی با سوالی در مورد هزینه یک میلیارد یورویی سیتی برای کسب قهرمانی چپمپیونزلیگ روبرو شد،پاسخ داد«برای من مساله پول نیست و هواداران سیتی نیز این را درک می کنند. به آاس رم نگاه کنید که این همه هزینه کرده ولی حتی سهمیه لیگ قهرمانان را نیز به دست نیاوردند.»

شاید هیچ مربی اندازه مورینیو و گواردیولا در مرکز توجهات رسانه‌ها قرار نگرفته است. دو مربی که همواره از آن‌ها تمجید‌های اغراق‌آمیز شده و می‌شود. به یکی لقب آقای خاص دادند و به دیگری بهترین مربی جهان و یا تاکتیکی‌ترین مربی گفته‌اند.

اما عملکرد چند سال اخیر هر دو مربی نشان می‌دهد که رسانه‌ها بیش از اندازه به گواردیولا و مورینیو پرداختند و شاید آن‌ها آنقدرها هم شایسته توجه نبودند. اگرچه نمی‌توان از افتخارات آن‌ها گذشت اما ناکامی‌های آن نیز کم نبوده است.

از حذف تیم پر ستاره سیتی در چند سال اخیر گرفته تا حذف رئال کهکشانی مورینیو در لیگ قهرمانان اروپا، به نظر باید ناکامی‌های این دو مربی اندازه افتخاراتشان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا