خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز و میامی هیت پلی‌آف NBA

دو تیم امشب در چهارمین دیدار نیمه‌نهایی کنفرانس شرق به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز میامی هیت با ما باشید.

تیم‌های اول و چهارم کنفرانس شرق امشب در چهارمین دیدار نیمه‌نهایی کنفرانس شرق به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز و میامی هیت با ما همراه باشید.

پخش زنده بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز و میامی هیت

میامی هیت در طول فصل عادی NBA با 53 پیروزی و 29 شکست در نهایت در صدر کنفرانس شرق قرار گرفت و در مرحله اول پلی‌آف با نتیجه مجموع 4 بر 1 اتلانتا هاکس با درخش تری یانگ را حذف کرد.

از سوی دیگر فیلادلفیا سونی سیکسرز که از حضور ستارگانی چون جوئل امبید و جیمز هاردن بهره‌مند است در پایان فصل عادی با 51 پیروزی و 31 شکست در رده چهارم قرار گرفت و به پلی آف رسید و در دور اول تورنتو رپترز را با نتیجه مجموع 4 بر 2 حذف کرد.

دو تیم حالا در نیمه‌نهایی به هم رسیده‌اند و طی 3 بازی اخیر هیت 2 بار و سیکسرز 1 بار پیروز شده‌اند. بازی امشب در فرایند صعود میامی نقش مهمی دارد اما سونی سیکسرز هم با کسب پیروزی می‌تواند همه چیز را برابر کند. برای پخش زنده سونی سیکسرز میامی هیت در ساعت شروع بازی یعنی 4:30 بامداد 19 اردیبهشت از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده میامی هیت فیلادلفیا سونی سیکسرز 19 اردیبهشت

لینک 2: پخش زنده میامی هیت فیلادلفیا سونی سیکسرز 19 اردیبهشت

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا