خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده سپاهان پیکان 19 اردیبهشت 1401

سپاهان رده سومی امروز میهمان پیکان رده هفتمی است. برای تماشای پخش زنده سپاهان پیکان 19 اردیبهشت 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

دو تیم سپاهان و پیکان امروز و از ساعت 19:00 در یکی از مهمترین بازی‌های هفته 26ام لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده بازی سپاهان و پیکان 19 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده سپاهان پیکان 19 اردیبهشت 1401

سپاهان محرم نویدکیا تیم عجیبی است! تیمی با فوتبالی زیبا و سراسر تهاجمی که وقتی می‌برد با تعداد گل زده بالا پیروز می‌شود و وقتی میبازد هم هیچ دسته کمی از حریفش ندارد. اما سپاهان در تمام این دو فصل نتوانسته در حد و اندازه یک مدعی جام قهرمانی ظاهر شود و به خصوص امسال اختلافی مهم با دو تیم تهرانی پرسپولیس و استقلال دارد.

سپاهان حالا 46 امتیازی که از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد احتمالا این روزها بیشتر به حفظ رتبه سوم می‌اندیشد تا نزدیک شدن به صدرنشینان لیگ و بر همین اساس امروز به مصاف پیکان مجبتی حسینی خواهد رفت.

پیکان با سرمربی جوان و کاربلدش مجتبی حسینی فصل بسیار خوبی را با تیمی جوان و خوب می‌گذراند. آن‌ها البته در 5 بازی آخر خود 3 تساوی و 2 شکست داشته‌اند اما نشان داده‌اند که برابر بزرگان لیگ تیم دست و پا بسته‌ای نیستند. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان پیکان 19 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال سپاهان پیکان 19 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا