خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده صنعت نفت و فولاد 19 اردیبهشت 1401

دو تیم فولاد و صنعت نفت امشب از ساعت 21 به مصاف هم می‌رود. برای پخش زنده صنعت نفت و فولاد 19 اردیبهشت 1401 با انصاف ورزشی تا پایان همراه باشید.

تیم‌های چهارم و هشتم لیگ برتر ایران به سرمربی‌گری جواد نکونام و علیرضا منصوریان امشب از ساعت 21 به مصاف هم می‌روند. پخش زنده بازی صنعت نفت و فولاد 19 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

پخش زنده صنعت نفت و فولاد 19 اردیبهشت 1401

دو تیم لیگ خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. فولاد به سرمربی‌گری نکونام گرچه در اوایل فصل با عبدالله ویسی اوضاع خوبی نداشت در ادامه و با بازگشت جواد نکونام روند خوبی پیش گرفت و حالا نه فقط در رده چهارم لیگ است که حتی در آسیا به عنوان تنها نماینده موفق ایران و با صدرنشینی از گروه خود صعود کرد. فولاد در 5 بازی آخر با 3 پیروزی و 2 تساوی بدون شکست بوده است.

در سوی دیگر میدان صنعت نفت هم اوضاع مشابهی داشت و در هفته‌های ابتدایی لیگ به علت مشکلات علیرضا منصوریان که در کنار تیمش حاضر نبود امتیازات زیادی از دست داد. منصوریان اما از زمانی که بازگشت صنعت را در مسیر بسیار خوبی قرار داد و تیمی که بحران‌های عدیده مالی دارد را به راهی هدایت کرد که نهایتا در رده هشتم لیگ قرار گیرد. صنعت در 5 بازی آخر خود 2 شکست، 2 تساوی و تنها 1 پیروزی کسب کرده است.

درباره تقابل‌های رودرروی این دو نماینده خوزستان باید گفت که در 5 بازی آخر، هر تیم یک پیروزی کسب کرده و 3 بازی به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فولاد و صنعت نفت 19 اردیبهشت 1401 از شبکه ورزش

پخش زنده فوتبال صنعت نفت و فولاد 19 اردیبهشت 1401 از شبکه استانی خوزستان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا