خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش عبدالله مومنی به دیدار پمپئو و مریم رجوی

عبدالله مومنی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در توییتی در واکنش به خبر دیدار پمپئو، وزیر خارجه‌ی دولت ترامپ، با مریم رجوی، نوشت:

جنگ‌طلبان و خشونت‌طلبان در سراسر جهان خواسته و ناخواسته متحد همدیگرند و خونریزی و ترور خرید و فروش می‌کنند و این دو از این دسته‌اند. اما جامعه ایرانی از خشونت به صلح و مبارزات مسالمت آمیز، از دگماتیسم به تکثر گرایی، از وابستگی به بیگانگان به حرکت‌های درون‌زای ملی و از سانترالیزم بیمار و معیوب غیردموکراتیک به دموکراسی خواهی نیل کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام عبدالله خان مومنی – سانترالیسم یک ترم سیاسی است که حصول آن از یک دمکراسی پایین به بالا ( کله قندی ) فراهم میگردد. دمکراسیهای موجود امروز در آمریکا و بخش اعضم اروپا که هرکی به هرکی یا هر کی زرنگتر و حراف تره و به جایی هم وصل تره ، برنده آن است ، قطعآ به سانترالیسم بیمار و معیوب و مضحکی میرسند که مد نظر شماست و در مرکز قدرت آن هم یک نفر بنام رييس جمهور یا صدراعظم یا … که همگی سروته یک کرباسند ختم میگردد. سانترالیسم -دمکراسی ، یعنی حاصل جمع تمام خرده دمکراسیهای خردمند و عینی، و استقرار عصاره آن در مرکزیت مدیریت کشور. اگر درک آن برایتان دشوار است میتوانید از یاداشتهای ارنست مندل برای نو جوانان استفاده کنید. موفق باشید.

    1
    1
  2. نود درصد مردم ایران معنی بعضی از کلماتی که بر شمردی را هم بلد نیستند دگماتیسم ، دمکراسی،سانترالیزم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا