خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض بازنشستگان مخابرات به پرداخت نشدن حقوق و مزایا

فارس نوشت: کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه از پرداخت نشدن رفاهیات و حق بیمه تکمیلی بازنشستگان برای چندین ماه پیاپی مخابرات گلایه کرده‌اند.

فارس من|گلایه بازنشستگان مخابرات به پرداخت نشدن رفاهیات و حق بیمه

به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه، خواستار پرداخت رفاهیات بازنشستگان مخابرات شده اند.

سردبیر این سوژه که یکی از بازنشستگان استخدام رسمی شرکت مخابرات ایران است در گفت وگو با خبرنگار فارس در تشریح جزئیات بیشتر از مطالبه خود، توضیح داد: از دی ماه سال 1400 تاکنون بیمه تکمیلی معلم که طرف قرارداد بازنشسته های شرکت مخابرات ایران است از پرداخت فاکتورها سرباز زده است.

وی ادامه داد: با این رویه در شرایطی که هزینه های درمان به ویژه برای بازنشسته ها زیاد است، تا امروز حدود 15 میلیون تومان از بیمه تکمیلی طلبکار هستم.

سردبیر سوژه پرداخت رفاهیات بازنشستگان مخابرات افزود: بیمه فاکتورها را دریافت کرده است و فاکتورها هم در بیمه ثبت شده است؛ اما شرکت بیمه واریزی برای بازنشسته ها نداشته است.

این کاربر فارس من از شیراز ادامه داد: در پیگیری های مکرر در این باره، به ما اعلام شده است که به دلیل اینکه مخابرات حق بیمه را به شرکت بیمه پرداخت نکرده است، شرکت بیمه هم نمی تواند خسارت بیمه شدگان بازنشسته مخابرات را بپردازد.

وی افزود: در پیگیری از مخابرات هم به ما می گویند که حساب های شرکت به مشکل برخورده است و نمی تواند پرداختی داشته باشد.

وی یادآور شد: علاوه بر این، برخی از بازنشسته های شرکت مخابرات ایران از دی ماه تاکنون رفاهیات خود را هم از شرکت مخابرات ایران دریافت نکرده اند و مجموع این مبالغ را از مخابرات طلبکار شده اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خداوکیلی این چه اطلاع رسانی هست که شما میکنید ماخودمان میدانیم که مسئولین مخابرات توانایی پرداخت چندرغاز رفاهیات بازنشستگان راندارند همین مسئولینی که زمانی مسئول نبودند اعتراض میکردند که اگر من رئیس بووم چنین میکردم وچنان حالارئیسی پس کو همان اب باریکی هم که بود بریدی بنده خدا فقط میزت رابچسب که بغل دستیت کمین کرده براش (میزی که باپارطی صاحب شدی )وی به حال ما بازنشستگان بی پناه وبی پارتی خدابه دادمان برسد یک انتقادهم به مسئول این خبر نامه بنده خدا ماتوقغ داریم پیگیری کنیدوگرنه خودشان میوانند 7ماه است این چندرغاز که البته برای ماخیلی پول هست به ماندادند به امیدانروز که عدل علی بیاید آمبن

  2. واقعا هر وقدر میدزدن سیر نمیشن ..بازنشسته ای که نصف حقوقش به دکتر و دوا باید بده ..بعد اینا پول بیمه رو از حقوق کم میکنن به بیمه پرداخت نمیکنن میزارن جیبشون ..بیمه معلم هم میگه مخابرات بدهکاره بیمه تکمیلی پرداخت نمیکنه .حق خوارو بار هم که از دی ماه پارسال ندادن ..الان هشت ماهه .اینا چه جوری جون میدن اون دنیا چه جورمیخوان جوابگو باشن .که این بازنشسته تو این سن و سال همش باید دغدغه خرح ومخارج و هزینه دوا و درمان داشته باشه .مگه میشه مخابرات بااین همه درامدش بگه پول نداره ..هر جای دنیا بگی میخندن چون دزدی به این اشکاری هیچ جا نیست

  3. هر جای دنیا بگی مخابرات پول نداره حق بیمه و حق خوارو بار بازنشسته رو بده بهمون میخندن .اخه درامدش تز شرکت نفت بیشتره ..نمیدونیم چراه چی میدزدن سیر نمیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا