خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آنچه برای واردات لوازم جانبی موبایل از چین باید بدانید!

رپورتاژ آگهی

واردات لوازم جانبی موبایل از چین به یکی از گزینه‌های اصلی واردات کالا از چین به ایران تبدیل شده است. به دلیل تنوع بسیار بالا محصولات و وجود بازار رقابتی در این کشور، قیمت لوازم جانبی موبایل در چین بسیار مقرون به‌صرفه بوده و واردات این محصولات به ایران بسیار سودآور است.

شاید در ابتدا وجود صدها برند مختلف در حوزه تولید لوازم جانبی موبایل در چین، باعث سردرگمی تجار شود، اما باید بدانید که تمام برندهای موجود در بازار این کشور مناسب واردات نبوده و اکثر آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. هرچند به دلیل نوسانات بازار ارز و پایین آمدن ارزش پول ایران نسبت به پول چین حاشیه سود را کم شده، اما همچنان واردات برخی کالاها مانند لوازم جانبی موبایل سود بسیار مناسبی دارد. در نهایت شناخت نیاز بازار ایران و شناسایی برندهای باکیفیت چینی، کمک می‌کند تا خرید و واردات موفق و سودده داشته باشید.

واردات لوازم جانبی موبایل از چین چگونه انجام می‌شود؟ روش‌های واردات کالا از چین

واردات لوازم جانبی موبایل از چین به دو روش اصلی انجام می‌شود، در روش اول لازم است به این کشور سفر کرده و مستقیماً از بازار چین خرید و به ایران ارسال کنید. ازآنجایی‌که اکثر تجار چینی به زبان انگلیسی مسلط نیستند، همراهی یک مترجم بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

اما در روش دوم خرید کالا از چین، نیازی به حضور شما در این کشور نبوده و تنها کافی‌ست از طریق سایت‌های خرید آنلاین چینی مانند علی‌بابا، علی اکسپرس و… اقدام کنید. از طریق پلتفرم‌های آنلاین این امکان وجود دارد تا برندهای چینی تولیدکننده لوازم جانبی موبایل را با خیال راحت با یکدیگر مقایسه کرده و از میان آنها دو یا سه مورد را انتخاب کنید.

سپس با فروشندگان وارد مذاکره شده و شرایط فروش را بررسی کنید. جهت بررسی بهتر کیفیت محصولات بهتر است درخواست ارسال نمونه داشته باشید. همچنین در طی مذاکرات لازم است در خصوص مواردی همچون تاریخ تحویل کالا، روش پرداخت هزینه‌ها، روش ارسال و سایر موارد این‌چنینی بحث و گفتگو کنید.

آیا واردات کالا از چین بدون سفر به چین امکان‌پذیر است؟

واردات کالا از چین نیز مانند سایر کشورهای دنیا پیچیدگی‌هایی داشته و معمولاً تجار باتجربه نیز در طی این پروسه به مشاور کارشناسان متخصص نیاز پیدا می‌کنند. حتی اگر روش غیرحضوری و آنلاین را برای خرید کالا از چین انتخاب کرده باشید، باز هم به یک مترجم و کمک مذاکره‌کننده حرفه‌ای نیاز خواهید داشت. اما ازآنجایی‌که دیگر نیازی به سفر مستقیم به چین نیست، هزینه‌های نهایی شما کاهش پیدا خواهد کرد.

از طرفی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی امکان پرداخت مستقیم از طریق سایت‌های فروش آنلاین و ارائه آدرس برای ارسال مستقیم به ایران وجود ندارد، خرید کالا از پلتفرم‌های آنلاین چینی از طریق شرکت‌ها و آژانس‌های متخصص در این حوزه انجام می‌شود. به‌این‌ترتیب که از طریق شرکت‌های متخصص، کالای مدنظر شما خریداری و در دفتر چین تحویل گرفته می‌شود. سپس سفارش شما از طریق راه‌های آبی، ریلی یا هوایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ایران ارسال خواهد شد.

چرا واردات لوازم جانبی موبایل را از چین انجام دهیم؟

موبایل به یکی از اصلی‌ترین ابزارها و تجهیزات زندگی روزمره انسان تبدیل شده است. این امر نیز به‌تنهایی نشان‌دهنده اهمیت تولید و واردات لوازم جانبی موبایل است. چین به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده جهان هر سال حجم بسیار زیادی از محصولات خود را به ایران و سایر کشورهای جهان صادر می‌کند.

در این میان واردات لوازم جانبی موبایل از چین، حجم بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و گردش مالی بسیار بالایی دارد. نیروی کار ارزان، تنوع محصولات، برندهای متنوع با سطح کیفی مختلف، سرعت بالای تولیدات و در نهایت وجود محصولات باکیفیت و مقرون به‌صرفه، سبب شده تا واردات از چین به اولین انتخاب تجار ایرانی تبدیل شود.

نکاتی که در هنگام واردات کالا از چین باید بدانیم چیست؟

  1. شناسایی نیاز بازار و محصولات پرطرفدار در بازار ایران
  2. شناسایی قوانین و قواعد تجارت با چین
  3. تشخیص اجناس اصل و مرغوب از اجناس فیک و بی‌کیفیت
  4. شناسایی برندهای مطرح تولیدکننده لوازم جانبی موبایل
  5. توانایی مذاکره و چانه‌زنی قیمت با فروشنده یا شرکت تولیدکننده
  6. توانایی انجام کارهای گمرکی و ترخیص کالا

واردات لوازم جانبی موبایل با شرکت بازرگانی کاوان تأمین

همان‌طور که ملاحظه کردید پروسه خرید لوازم جانبی موبایل از چین و واردات کالا به ایران بسیار تخصصی بوده و نیازمند داشتن مهارت و تجربه در این حوزه است. اما این موضوع نشان‌دهنده غیرممکن بودن این پروسه نیست، چراکه سالیانه بسیاری از فروشندگان ایرانی برای کسب سود بیشتر به‌صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به واردات لوازم جانبی موبایل به ایران می‌کنند.

کاوان تأمین یک شرکت تخصصی در حوزه بازرگانی و واردات کالا از چین و سایر کشورهای جهان بوده و در این زمینه بیش از 20 سال سابقه دارد. کارشناسان و مشاوران کاوان تأمین به تمام قوانین و مقررات تجاری ایران و چین تسلط کاملی داشته و در تمام مراحل واردات در کنار شما خواهند بود.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، تنها کافی‌ست از طریق شماره ۰۹۰۲۷۸۶۲۶۵۴ یا ۰۲۱-۶۲۹۹۹۹۴۹ تماس گرفته و یا از طریق وب‌سایت کاوان تامین  www.kavantamin.comفرم درخواست مشاوره را به‌صورت آنلاین پرکنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا