خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی واتفورد 1 خرداد 1401

چلسی توماس توخل امروز در استمفورد بریج میزبان واتفورد سقوط کرده است. برای پخش زنده چلسی واتفورد 1 خرداد 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

چلسی که سهمیه لیگ قهرمانان و حتی رده سومی‌اش قطعی شده امروز میزبان تیم به چمپیونشیپ سقوط کرده واتفورد است. برای پخش زنده بازی چلسی و واتفورد 1 خرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده چلسی واتفورد 1 خرداد 1401

فصل عجیب و دردناک چلسی احتمالا پایان خوشی دارد البته اگر تا پایان فصل تکلیف مالکیت این تیم مشخص شود و ستارگانش جدا نشوند.

بحران‌های ناشی از جنگ روسیه که دامن رومن آبراموویچ روس را گرفت، خواه ناخواه بر وضعیت باشگاه چلسی هم موثر افتاد و این تیم قدرتمند و قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان به ورطه ناکامی افتاد.

آن‌ها در 5 بازی آخر خود 2 شکست، 2 تساوی و تنها 1 پیروزی داشته‌اند و واتفورد در 5 بازی آخر 4 شکست و 1 تساوی ثبت کرده است. واتفورد طی فصل جاری با وجود تغییرات مکرر کادر فنی نتوانست در لیگ باقی بماند و سقوط این تیم قطعی شده است.

در مورد تقابل‌های دو تیم دانستن این نکته ضروری است که هر 5 تقابل آخر را چلسی پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و واتفورد 1 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی یعنی 19:30 از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال چلسی و واتفورد 1 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا