خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نفت مسجد سلیمان صنعت نفت آبادان 4 خرداد 1401

نفت مسجد سلیمان امشب از ساعت 20 میزبان صنعت نفت آبادان است. برای تماشای پخش زنده نفت مسجد سلیمان صنعت نفت آبادان 4 خرداد 1401 با ما باشید.

نفت مسجد سلیمان که این روزها با خطر سقوط روبرو است امشب از ساعت 20:00 در ورزشگاه خود میزبان صنعت نفت آبادان است. پخش زنده بازی نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان 4 خرداد 1401 را با ما ببینید.

پخش زنده نفت مسجد سلیمان صنعت نفت آبادان 4 خرداد 1401

صنعت نفت رده دوازدهمی و 32 امتیازی امشب به مصاف نفت مسجد سلیمان رده چهاردهمی و 20 امتیازی می‌رود که تا حدی توانسته از منطقه سقوط فاصله بگیرد. نفت در 5 بازی آخر خود 1 پیروزی، 3 تساوی و تنها 1 شکست داشته است.

صنعت نفت علیمنصور نیز با وجود اغاز متزلزل فصل، در ادامه با روند خوب خود امتیازات مهمی کسب کرد تا در حال حاضر یک تیم میانه جدولی تعیین کننده باشد. صنعت در 5 بازی آخر خود البته روند بدی داشته و 4 شکست و تنها 1 تساوی ثبت کرده است.

نکته مهم درباره تقابل‌های رو در روی دو تیم اینکه در 5 تقابل آخر، صنعت نفت 3 بار و نفت یکبار پیروز شده‌اند. یک بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان 4 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان 4 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا