خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرسشی درباره ی سفر کندی چارمز، بازیگر فیلم پورنو به ایران

سایت تابناک در خبری با تیتر «ماجرای سفر بازیگر فیلم های مستهجن آمریکایی به ایران چیست؟ +عکس» نوشت:

«طی روز گذشته یک پست در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام حاشیه های زیادی را در فضای مجازی کشور ایجاد کرد. این پست مربوط بود به خبر سفر یکی از بازیگران فیلم های مستهجن آمریکایی به ایران که گویا برای انجام عمل بینی آمده بود.

این بازیگر ضد اخلاقی که با نام کندی چارمز candy charms شناخته می شود در پست خود نوشته که به دلیل شهرت بالای جراحان زیبایی کشور به صورت محرمانه به ایران سفر کرده است.

متاسفانه این سفر در حالی اتفاق افتاده که برخی از هنرمندان متعهد کشورهای اروپایی و آمریکایی نتوانستند برای شرکت در جشنواره های اسلامی و انقلابی از جمله هولوکاست کشور ویزا دریافت کنند.

حال این سوال مطرح است که این بازیگر ضد اخلاقی چگونه توانسته است از مسوولین وزارت امور خارجه ی کشورمان ویزا دریافت کرده و حتی به راحتی در کشور ما مورد عمل زیبایی قرار گیرد.

مطمئنا این سفر را باید با دید نگرانی نگریست زیرا این نوع سفرها می تواند زمینه سازی برای تهاجم خاموش به فرهنگ و ارزش های اسلامی ایران باشد و لذا باید نهادهای مسوول به نحوی شایسته با متخلفان در این زمینه برخورد کنند.

از سوی دیگر این سوال نیز مطرح است که این بازیگر در فرم دریافت ویزای خود چه شغلی را عنوان کرده که به راحتی قادر شده از مسوولین کشور ما روادید لازم برای حضور در ایران را دریافت کند!؟»

پرسش انصاف نیوز از نویسندگان این گزارش: آیا از نظر این سایت، مسوولان وزارت خارجه فیلم های پورنو گرافی می بینند که با بازیگران آن آشنایی داشته باشند؟ و آیا وظیفه ی وزارت خارجه بررسی وضعیت شغلی 8 میلیارد مردمی است که شاید درخواست ویزا کنند؟ همچنین مگر این شخص برای بازی در فیلم پورن در ایران درخواست ویزا کرده بوده یا برای سفر پزشکی و سیاحتی، که دباره ی علت صدور ویزا سوال شده؟

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. با سلام
    در خصوص دادن ویزا به خانم امریکایی باید گفت انصاف نیوز مانند معاون وزارت خارجه عذر بد از گناه آورده است وسوال کرده : مگر قرار است کارکنان وزارت خارجه بازیگر فیلمهای پورنو را بشناسند وآنها را منزه تر از آن میداند که بیننده فیلم های پورنو باشند! ودر نتیجه بابت این عدم شناخت باید تشویق شوند ولابد جایزه پاکدامنی بگیرند!
    آقایان محترم! بحث پرسیدن شغل نیست که می گویید از هشت میلیارد انسان چطور میشود سوال کرد؟ آیا تمام جمعیت دنیا پشت در دفتر حفاظت منافع ایران صف بسته اند که ویزا بگیرند؟
    من اخیرا برای ملاقات فرزندم که در کانادا دانشجو است درخواست ویزا داده ام دوماه گذشته است هنوز پاسخی نداده اند در این مدت سفارت کانادا چه چیز را بررسی میکند؟
    حتی اگر کارمند سفارت ایران در جستجوگر گوگل نام این خانم را وارد می کرد تمام سوابق درخشان وغیر و ذالکش را می توانستند ببینند!مشخصات فردی شامل نام آدرس محل سکونت وشغل واداره محل کار از ابتدایی ترین قسمت های هر گونه درخواستی است!
    مردم را کودن فرض کردن و جا نماز آب کشیدن وژست پاکیزه گرفتن مصداق همان عإر بدتر از گناه است!

    2
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا