خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جواد نکونام سرمربی استقلال می شود ؟

پس از آن‌که فرهاد مجیدی از درخواست خود برای جدایی پرده برداشت، نکونام مهم‌ترین گزینه‌ی ایرانی جانشینی است و باید دید آیا جواد نکونام سرمربی استقلال می شود ؟

به گزارش انصاف ورزشی، فرهاد مجیدی پس از آن‌که توانست استقلال را پس از ۹ فصل به یک قهرمانی تاریخی برساند در یک پست اینستاگرامی از درخواست خود مبنی بر جدایی از استقلال پرده برداشت و از مدیریت باشگاه درخواست موافقت با درخواست خود را کرد.

اما اگر جدایی فرهاد مجیدی از استقلال را قطعی بدانیم، بحث جانشینی وی و نشستن برروی نیمکت تیمی که همه‌ی رکوردهای مهم فوتبال ایران را در فصلی که گذشت جا به جا کرده است، بحثی بسیار مهم و پیچیده است. از طرفی تعداد مربیان استقلالی لیگ زیاد است و اسامی چون جواد نکونام، امیر قلعه‌نویی، رضا عنایتی، سیدمهدی رحمتی، علیرضا منصوریان و … می‌توانند گزینه‌های نشستن برروی نیمکت استقلال باشند. البته صحبت از اسامی مربیان خارجی چون آندره آ استراماچونی هم به میان آمده است.

اما در میان گزینه‌های ایرانی با جسارت می‌توان گفت که شانس جواد نکونام برای نشستن بر روی نیمکت داغ آبی‌ها به واسطه‌ی عملکرد درخشانش در فصل‌های گذشته بیش از دیگران است. اما نکونام در کنفرانس مطبوعاتی پس از آخرین دیدار فولاد خوزستان در لیگ برتر بیست و یکم در خصوص شایعات پیوستنش به استقلال به جواب‌های دو پهلو بسنده کرد و ضمن ابراز رضایت از شرایطش در فولاد، بودن اسمش در میان گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال را طبیعی دانست و گفت که سرمربی استقلال بودن آرزوی هر مربی است.

جواد نکونام سرمربی استقلال می شود ؟

حال با این تفاسیر دید تکلیف نیکمت مدافع عنوان قهرمانی در فصل آینده چه می‌شود و آیا جواد نکونام سرمربی استقلال می شود یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا