خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استفاده از «نفوذی‌ها» در مقام کارشناسان شهرداری!

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: مدیریت جدید شهرداری هنوز از بعضی از افراد نفوذی و ناکارآمد در جایگاه‌های کارشناسی و مدیریت با رأفت و دلسوزی استفاده می‌کند که باید گفت در این مجال با ناکارآمدی‌های دیده شده این موضوع جایی ندارد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، احمد صادقی، در شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران و در تذکر پیش از دستور، گفت:

– چندی پیش معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اقدامی در راستای افتتاح سامانه تعیین کارشناس رسمی دادگستری با حضور بنده و مدیران ارشد سازمان بازرسی انجام دادند که البته بازتاب خبری خوبی نداشت اما اقدام بسیار خوب و بزرگی بود. برای انتخاب کارشناس رسمی دادگستری برای در کلیه موضوعات شهرداری نظام و فرایند واحدی وجود نداشت و عدم نبود این فرایند واحد سبب بروز رانت و امضاهای طلایی برای ارزش‌گذاری املاک شده بود.

– با راه‌اندازی این سامانه در مسیر تعیین کارشناس رسمی دادگستری بر اساس انتخاب تصادفی عمل خواهد شد و توزیع عادلانه کارشناسان صورت می‌گیرد و از امضای طلایی در انتخاب کارشناس و تعیین هدفمند کارشناس پیشگیری می‌کند.

– جا دارد از این اقدام شایسته معاونت مالی و سازمان املاک که در حوزه شفافیت و سلامت اداری صورت گرفته تقدیر کنیم و پیشنهاد کنیم کلیه حوزه های شهرداری در بهره‌گیری از کارشناس رسمی از این سامانه استفاده کنند و شهرداری تهران برنامه ریزی لازم را برای پاسخگویی صد در صدی این سامانه را داشته باشد.

– افرادی هم که برای استفاده از این سامانه مشکل دارند و دنبال بهانه‌جویی هستند به طور قطع دچار تعارض منافع هستند و منافع آنها به خطر افتاده که امیدواریم با پوشش صد درصدی این سامانه شفافیت مد نظر تحقق یابد.

– [درباره‌ی حمله سایبری صورت گرفته در سامانه‌های شهرداری] ما پیشتر هم گفته بودیم که برای تشخیص دشمنان ملاک‌های وجود دارد یکی از این ملاک‌ها دشمنی مستقیم با مردم است.

– این عملیات توسط سرویس‌های بیگانه صورت گرفته چون سرویس‌دهی به شهروندان و مختل کردن خدمات به مردم را هدف قرار دادند، اختلال در امور جاری مردم یعنی دشمنی، بغض و کینه با مردم یعنی دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

– تیم انقلابی و جهادی شهرداری خود را فدایی ملت می‌داند و تلاش می‌کند هیچ وقفه‌ای در خدمات‌دهی صورت نگیرد و در این راستا جا دارد از تلاش شبانه‌روزی نیروهای انقلابی شهرداری به ویژه در سازمان فاوا تشکر کنیم اما نباید از موضوع نفوذ در بدنه شهرداری غافل شویم.

– مدیریت جدید شهرداری هنوز از بعضی از افراد نفوذی و ناکارآمد در جایگاه‌های کارشناسی و مدیریت با رأفت و دلسوزی استفاده می‌کند که باید گفت در این مجال با ناکارآمدی‌های دیده شده این موضوع جایی ندارد.

– موضوعی که باید مد نظر قرار گیرد بازنگری در شیوه‌نامه‌ها و ملاحظات امنیتی و پدافند غیرعامل است باید این ضوابط و مقررات باید بازنگری شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. فدایی !!! پس برای همین که برای پارک کردن خودرو تو خیابون اون همه عوارض گزاشتین خدا خیرتون بده بالاخره فدایی ام هزینه داره دیگه نمیشه همینطوری الکی الکی فدایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا