خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای مدیر یالثارات: از دادگاهی مافوق هیات‌نظارت مجوز داریم!

مدیر مسوول نشریه یالثارات و دبیر کل انصار حزب‌الله مدعی شد: مجوز انتشار یالثارات را از دادگاهی مافوق جایی مثل هیات نظارت بر مطبوعات داریم. او همچنین گفت: از هیچ نهاد قضایی در مورد شکایت سینماگران به ما اطلاعی داده نشده است و ما استقبال می‌کنیم این افراد اگر حرف حسابی دارند، به دور از حواشی رسانه‌ای به ما بزنند و ما نیز پاسخگو خواهیم بود.

عبدالحمید محتشم در گفت‌وگو با سایت جمهوریت درباره انتشار مجدد هفته نامه ی یالثارات با وجود خبر هیات نظارت بر مطبوعات مبنی بر عدم امکان انتشار آن گفت: برای انتشارات یاالثارات مجوز قضایی انتشار موقت داریم و این مجوز از دادگاهی است که مافوق نهادی مثل هیات نظارت بر مطبوعات است.

وی ادامه داد: در مورد شماره اخیر یالثارات هیات نظارت بر مطبوعات جلسه‌ای تشکیل نداده است و فقط پرونده قبلی مربوط به دی ماه سال گذشته را مجدد به دادگاه رسانه فرستاده است. دی ماه سال گذشته هیات نظارت حکم لغو مجوز داد و پرونده برای بررسی بیشتر به دادگاه فرستاده شده است تا ادعای ارشاد در جلسه حضوری دادگاه بررسی شود. در همان زمان به ما مجوز موقت داده شده و تا زمان تشکیل دادگاه ما برای انتشار مجوز قضایی داریم.

او در مورد شکایت هنرپیشگان و سینماگران از این نشریه نیز گفت: از هیچ نهاد قضایی در مورد شکایت این قشر به ما اطلاعی داده نشده است. ما استقبال می‌کنیم این افراد حرف حسابی اگر دارند به دور از حواشی رسانه‌ای به ما بزنند و ما نیز پاسخگو خواهیم بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا