خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قربان بردیف سرمربی تراکتور شد

پس از گمانه‌زنی های فراوان سرانجام قربان بردیف سرمربی تراکتور شد و فصل بعد را به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم تبریزی خواهد نشست.

به گزارش انصاف ورزشی، قربان بردیف 69 ساله فصل گذشته هدایت تیمی در لیگ برتر قزاقستان را بر عهده داشت اما اوج دوران مربی‌گری او به لیگ روسیه مربوط است. جایی که او با روبین کازان توانست دوبار قهرمان روسیه شود و حتی بار دیگر با روستوف، که آن زمان از حضور سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی برخوردار بود، رده دوم لیگ را بعد از زنیت ثروتمند کسب کند. او تجربه سه بار حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و از سرشناس‌ترین مربیان روسیه محسوب می‌شود.

باشگاه تراکتور در سالیان اخیر مربیان خارجی زیادی داشته است، از تونی اولیویرای دوست داشتنی تا جان توشاک، زونیمیر سولدو و ارطغرل ساغلام و حتی در مقطعی مصطفی دنیزلی!

در سالیان اخیر نیمکت تراکتور به هیچ‌وجه نیمکت باثباتی نبوده و مربیان پرشماری به خود دیده که بخش عمده آن‌ها مربیان خارجی و موقتی بوده‌اند. با وجود این بار دیگر تبریزی‌ها به سراغ یک مربی خارجی دیگر با کارنامه‌ای درخشان رفته‌اند و باید دید آیا قربان بردیف می‌تواند در تراکتور موفق باشد یا خیر.

قربان بردیف سرمربی تراکتور شد و باید گفت که شناخت او از فوتبال ایران در سطح قابل قبولی است چراکه او را به خاطر رابطه خاصش با سردار آزمون می‌شناسیم. کسی که آزمون خود بارها از او تمجید کرده و نقش او را در موفقیت‌های امروز خود بسیار پررنگ قلمداد کرده است.

قربان بردیف سرمربی تراکتور شد

این مربی که در سالیان پیش از پیوستن سردار به زنیت همواره سرمربی او بود، معمولا در همه تیم‌های خود جایگاه خاصی برای سردار قائل بود و تیم خود را حول محور او تنظیم می‌کرد. بی‌تردید بردیف نقش مهمی در درخشش آزمون در پیراهن روستوف و پیوستنش به زنیت داشته است.

فراتر از این‌ها بردیف در روستوف سابقه کار با سعید عزت‌اللهی را نیز دارد و این سبب می‌شود تا بتوانیم مدعی شویم او شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی دارد.

بردیف که سابقه قهرمانی در لیگ روسیه و لیگ ترکمنستان را در کارنامه دارد حالا روی نیمکت داغ و لرزان تراکتور خواهد نشست و باید دید چه عملکردی را از خود به جا می‌گذارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام‌‌‌بازیکنان‌تیمهای‌اصفهانی‌
    خوزستانی‌خراسانی‌کرمانی‌گیلانی
    مازندرانی‌‌شیرازی‌‌بوشهری‌….در‌رشته
    های‌مختلف‌لیگ‌برتر‌یک‌ودو‌و‌فوتبال
    والیبال‌وکشتی‌و…..که‌مقام‌میآورند
    هشتاد‌نود‌درصد‌بومی‌منطقه‌خودشان
    هستند‌اما‌در‌اقلیم‌آذربایجا‌ن‌چند‌دهه
    است‌اینگونه‌نیست‌گفته‌میشود‌‌رتبه
    قهرمانی‌در‌رشته‌های‌مختلف‌به‌فراوانی
    متناسب‌وبالا‌نشان‌از‌توسعه‌دارد‌‌دراین
    چهاردهه‌هفتاد‌درصد‌نیروهای‌جوان
    ومتخصص‌‌وکارآفرین‌ونیروی‌کار‌ماهر
    ازآذربایجان‌‌ببیش‌از‌دهه
    های‌قبل‌انقلاب‌به‌مناطق‌فارس‌زبان
    وخارج‌کشور‌میروند‌‌درمقایسه‌جمعیت
    مراکز‌استان‌وشهرستانها‌ودقت‌میدانی
    موارد‌مشهود‌است‌تیمهای‌آذربایجانی
    فعلا‌با‌‌نود‌درصد‌نیروی‌بومی‌در‌فوتبال
    کشتی‌ورنه‌برداری‌وبسکتبال‌ووالیبال
    و…..به‌صدر‌ورزش‌‌‌نمیرسند‌متوسط‌در
    آمد‌سرانه‌آقلیم‌آذربایجان‌یک‌سوم‌
    متوسط‌درآمد‌سرانه‌کشوریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا