خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نوجوانان شرکت‌کننده در مراسم شیراز بازداشت نیستند»

خبرگزاری فارس نوشت: «در پی انتشار ویدئو هنجارشکنی جمعی از اسکیت‌سواران در شیراز رییس کل دادگستری استان فارس دستور بررسی و برخورد با عوامل برگزاری این تجمع را صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه این اقدامات ساختارشکن هویت مذهبی سومین حرم اهل بیت (ع) و وجهه فرهنگی شیراز را خدشه‌دار می کند به دادستان مرکز استان تأکید کرد: ضمن تشکیل پرونده عوامل اصلی برگزاری و هماهنگ کنندگان این برنامه تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

گفتنی است در پی دستور رئیس کل دادگستری استان فارس دادستان شیراز از تشکیل پرونده در این خصوص و تحقیق از تعدادی از شرکت کنندگان در تجمع خبر داد.

سیدمصطفی بحرینی افزود: ۵ نفر از عوامل اصلی که تمامی آن‌ها از دست‌اندرکاران این مراسم بوده‌اند پس از شناسایی بازداشت شدند و هیچ‌کدام از نوجوانان شرکت‌کننده در این مراسم در بازداشت نیستند.

گفتنی است دو روز قبل تجمع جمعی از اسکیت‌سواران در شیراز با هنجار شکنی و کشف حجاب همراه شده بود که این موضوع باعث اعتراض جمع کثیری از متدینین و مردم شریف شیراز شد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. امروز هر آنچه کشته اید را برداشت میکنید. … که کمر همت به سانسور فرهنگ و تاریخ کهن ایران بسته اید. … که هسته دین (اخلاق) را رها کرده و در پی پوسته (مناسک) افتاده اید. نتیجه آن نسلی است منقطع از هویت ملی و بریده از فرهنگ و ارزشهای اصیل ایرانی. نسلی بی هویت و گمگشته. گناهی بر این جوانان نیست. مقصر اصلی … است.. وقتی داشته های کهن فرهنگی این ملت را تحقیر میکنید و تاریخش را محدود به جغرافیا و قومی دیگر میکنید، نوجوانان را بین آسمان و زمین رها کرده اید. نه تعلقی به این فرهنگ در خود مییابد و نه همرنگ فرهنگ جایگزین میشود. از این جا رانده و از آن جا مانده.!!!

    8
    2
  2. موافقم فاتحه ف هنگ خوانده شد وقتی شجریانها در گونی شوند تتلو ها و گروه های btsسر در می آورند گروه هایی که اعضاشان یا مثل تتلو شیطانپرست هستن یا مثل اعضاbtsخداناباور و بت پرست و طرفدار همجنس بازان
    باز هم ماهواره و مانتو جلو باز و قلیون سرا رو باز بذارید و به مدیران اجازه بدید تا دختران فاقد بلو غ عقلی را به صر ف بلوغ جسمی تتو کرده و ارایش شده و پیرسینگ دار به مدارس راه بدهند و مادران احمقشان انها را در کنار پدران بی ناموسشان نشانده و در ماهواره و اینستاگرام فیلم هرزگی رواج دهند. مبادا کار فرهنگی بکنید . د تخت جمشید را تخته ونید تا سر از کاباره های تایلند در بیاورند از کوروش فیم نسازید تا فاحشه خانه های خرم سلطان را ببینند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا