خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امیرحسین حسین زاده از استقلال جدا شد ؟ روز استوری‌های مشکوک بازیکنان استقلال!

اوضاع نقل و انتقالاتی استقلال بسیار پیچیده شده و بد پیش می‌رود. حالا و با یک استوری مشکوک احتمالا امیرحسین حسین زاده از استقلال جدا شد

به گزارش انصاف ورزشی، استقلال پس از قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر ایران، روزهای جذابی را پشت سر نمی‌گذارد. ابتدا فرهاد مجیدی بلافاصله بعد از قهرمانی استقلال را به مقصد الاتحاد کلبا امارات ترک کرد و مدیران استقلال چند هفته‌ای را وقت تلف کردند تا سرانجام ساپینتو را به عنوان جانشین فرهاد مجیدی اعلام کردند.

اما پس از این اتفاق در استقلال نه خبری از تمدید قرارداد با بازیکنان قدیمی است و نه خبری از جذب بازیکنان جدید آن هم در حالی که پرسپولیس نایب قهرمان فصل پیش دست کم در ظاهر شرایط بسیارخوبی را برای فصل آینده رقم زده و بهترین بازیکنان را جذب کرده است.

اوضاع جایی خراب تر میشود که امروز تبدیل به روز استوری‌های مشکوک بازیکنان استقلال شده است؛ ابتدا وریا غفوری یک استوری مشکوک گذاشت که احتمالا نشانه جدایی اوست آنهم در حالی که وی منتظر یک تماس از مدیران استقلال است و حالا هم امیرحسین حسین زاده با قرار دادن یک استوری مشکوک در پیج شخصی خود به نگرانی های هواداران آبی افزوده است. حسین زاده با وجود آنکه با استقلال قرارداد دارد به دلیل بند عجیب فسخ 250 هزار دلاری در قراردادش که از شاهکارهای مدیریت مددی در استقلال است، به راحتی می‌تواند جدا شود. از بلژیک به عنوان مقصد حسین زاده یاد میشود.

امیرحسین حسین زاده از استقلال جدا شد ؟ روز استوری‌های مشکوک بازیکنان استقلال!
امیرحسین حسین زاده از استقلال جدا شد

باید دید عکس العمل باشگاه استقلال به این شرایط نامناسب چیست؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا