خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازگشت کیروش به ایران ؟ رفتن اسکوچیچ جدی شد

بازگشت کیروش به ایران شایعه‌ی جذابی است که چندوقتی است در اطراف تیم ملی فوتبال ایران در حال شنیدن است و حالا این اخبار جدی‌تر از پیش شده است.

به گزارش انصاف ورزشی، کارلوس کیروش سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی ایران که در مدت حدود هفت ساله‌ی حضور خود در ایران در دو جام جهانی و دو جام ملت های آسیا تیم ملی را رهبری کرد، پس از ترک تیم ملی ایران به هیچ عنوان نتوانسته روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و اخراج از تیم ملی کلمبیا و ناکامی در صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با مصر را تجربه کرده است.

از سوی دیگر تیم ملی ایران نیز پس از کیروش اتفاقات تلخی را با ویلموتس تجربه کرد اما پس از آن موفق شد با اسکوچیچ کروات بلیط جام جهانی را رزرو کند. اما با این وجود اسکوچیچ به واسطه رزومه بسیار ضعیفش پیش از هدایت تیم ملی فوتبال ایران و همینطور نتایج ضعیف مقابل تیم‌هایی با رنکینگ بهتر از ۵۰ فیفا، همواره مورد انتقادات شدید قرار دارد و بسیاری معتقدند با اسکوچیچ نتایج خوبی در انتظار ایران در قطر نیست.

حالا دوباره در این چندروز و بر اساس شنیده‌ها به نظر می‌رسد که نهادهایی بالاتر از فدراسیون فوتبال برای تغییر اسکوچیچ آنهم در فاصله چهارماه تا جام جهانی به تصمیم قطعی رسیده‌اند؛ اتفاقی که باعث شده است برخی از حامیان اسکوچیچ به این موضوع اعتراض کنند و در مقابل مخالفان سرمربی کروات هم حامیان وی را به منتفع شدن از حضور اسکوچیچ، متهم می‌کنند.

بازگشت کیروش به ایران ؟ رفتن اسکوچیچ جدی شد

در این میان برخی از بازیکنان تیم ملی نیز از اسکوچیچ حمایت کرده و خواستار حفظ مرد کروات شدند. آن چیزی که از این وقایع فارغ از آن که بازگشت کیروش به ایران رقم می‌خورد یا اسکوچیچ می‌رود و کسی جز کیروش روی نیمکت می‌نشیند و یا حتی مرد کروات در جام جهانی 2022 قطر روی نیمکت بنشیند، می‌توان متوجه شد آن است که اوضاع تیم ملی هیچوقت در آستانه جام جهانی حداقل در دوره‌های اخیر، انقدر بد و اسفناک نبوده است و هر چه زودتر باید آرامش را به تیم ملی فوتبال ایران برگردانند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا