خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله علی کریمی به کیروش ؛ برگرد به بهشت شخصی آقای کی‌روش!

حمله علی کریمی به کیروش پس از شائبه‌هایی که پیرامون بازگشت کی‌روش به ایران شکل گرفت، اتفاق افتاده است حمله‌ای که با بازنشر یک متن تند علیه کی‌روش انجام شد.

به گزارش انصاف ورزشی، این روزها موضوع اخراج دراگان اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش به ایران، از موضوعات داغ حوزه ورزش است. شرایط عجیبی که تیم ملی فوتبال ایران در آستانه چهارماه تا جام جهانی 2022 قطر تجربه میکند و حتی بازیکنان تیم ملی را هم دو دسته کرده است.

حالا اما حمله علی کریمی به کیروش آن هم با بازنشر متن بسیار تند یکی از رسانه‌ها، آخرین قسمت این شرایط عجیب پیرامون تیم ملی ایران است.

در متنی که علی کریمی آن را بازنشر کرده آمده است:

«پنج ماه از صعود تیم ملی به جام‌جهانی و سه ماه از قرعه‌کشی مرحله نهایی این مسابقات می‌گذرد. اگر اسکوچیچ را لایق نمی‌دانستیم، در تمام طول این مدت می‌توانستیم بگردیم و یک مربی خوب خارجی پیدا کنیم. تخمش را که ملخ نخورده بود. مدیران باکفایت ایرانی اما مثل همیشه روزها را مفت و مسلم از دست دادند تا حالا و در دقیقه نود، تصمیم به تغییر کادرفنی بگیرند. از قرار معلوم عزل اسکو قطعی شده، اما شاهکار بزرگ رفقا، گزینه انتخابی آنها برای جانشینی اوست؛ کارلوس کی‌روش! البته که در سرزمین «بازگشت به عقب» انتظاری غیر از این هم نمی‌شود داشت. انگار نسل مربی به دردبخور در دنیا منقرض شده و فقط کارلوس شنل به دوش مانده که مثل سوپرمن از راه برسد و ما را از تاریکی‌ها برهاند! عجیب است که از هر راهی می‌رویم، دوباره به او می‌رسیم؛ به مردی که طی هشت سال حضورش در ایران هیچ موفقیت منحصربه‌فردی کسب نکرده، اما همچنان فوج فوج کشه مرده دارد. با اسکوچیچ از همان گروهی به جام‌جهانی رسیدیم که قبلا با کی‌روش رفته بودیم؛ اما برای مرد پرتغالی حماسه سرودند و تا جایی که می‌توانستند توی سر مربی کروات کوبیدند. کسی چه می‌داند؛ مشکل اسکو شاید این بود که نگاه از بالا نداشت و داشته‌های جامعه میزبانش را تحقیر نمی‌کرد. باکی نیست. حالا کی‌روش برمی‌گردد به ایران، به بهشت شخصی‌اش! او در یازده کشور جهان کار کرده، اما فقط در ایران است که هنوز هوادار دارد. در آفریقای جنوبی با وجود بردن تیم به جام‌جهانی، به خاطر رفتارهایش اجازه ندادند در مرحله نهایی روی نیمکت بنشیند، ما اما تیمی را که خودش به جام‌جهانی رسیده، دست او می‌سپاریم! برگرد به بهشت آقای کی‌روش؛ به جایی که فحش می‌دهی و هورا می‌شنوی، تحکم می‌کنی و «زمین‌بوسی» می‌بینی، می‌بازی و مردم به افتخارت به خیابان‌ها می‌ریزند… برگرد و محمدرضا خانزاده را به سومین جام‌جهانی‌اش ببر. برگرد به جایی که رسانه‌هایش شکست سه بر یک برابر بوسنی را هم «عالی» می‌دانند و باخت فجیع سه بر صفر به سامورایی‌ها را با شکست سوریان برابر حریف ژاپنی ماستمالی می‌کنند. برگرد به جایی که پیروزی تدارکاتی بر تیم دمپایی‌پوش سیرالئون هم پاداش دارد، به تنها کشور جهان که در آن می‌توانی دلال مسابقات سطح پایین دوستانه را به کنفرانس خبری بیاوری و با گردن‌کلفتی بگویی: «این دوست من است، به هیچ‌کس هم ربطی ندارد.» جامعه‌ای که همیشه نگاهش به عقب بوده، هیچ‌وقت نمی‌تواند قدم رو به جلو بردارد. برگرد به بهشت آقای کی‌روش!»

حمله علی کریمی به کیروش
حمله علی کریمی به کیروش

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا