خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد مهدی جامی به گروه‌های اپوزسیون

مهدی جامی در توییت‌هایی در نقد گروه‌های اپوزسیون نوشت:

همه گروههای پرادعای اپوزیسیون ساکت اند. سازمان حقوق بشری ایرانیان هم اسم همه بازداشتی ها را می آورد جز تاجزاده. اگر نمی توانیم شرافت و آزادگی و جسارت را در تاجزاده ببینیم باید چشم ها را شست. باید سینه ها را از کینه ها هفت آب شست. باید کم آزاری را که بن فرهنگ ایران است دید و ستود.
اگر جامعه ایرانی نتوانست برای میرحسین قیامت کند برای تاجزاده نمی تواند بیانیه بدهد؟ نمی تواند اعتراض کند؟ نمی تواند حرف بزند؟ این جامعه باید هر کسی را در هر اردویی که هست از روی اخلاق و پایبندی اش به مدنیت داوری کند. و گرنه چه فضیلتی باقی می ماند جز عصبیت قبیلگی؟
من از این جامعه که در آن کسی مثل تاجزاده به زندان بیفتد و همه سکوت کنند می ترسم. از آینده این جامعه می ترسم. اگر آدمی مثل تاجزاده تنها بماند یعنی آزادگی در میان ایرانیان تنها مانده است. چطور سر خود را بلند میگیرید اگر از تاجزاده سخن نگویید؟ تاجزاده امروز معیار آزادی و آزادگی است.
ما برای آینده روشن ایران صدها تاجزاده هزاران تاجزاده نیاز داریم. اگر تاجزاده را تنها گذاشتید هیچ تاجزاده دومی پیدا نخواهد شد. اگر کسی چون او را حمایت نکردید فردا ناچارید از فرصت طلبان و عوامفریبان حمایت کنید؛ یعنی هر کسی که از آزادگی و شهامت و مردمدوستی و سیاست اخلاقی به دور است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا