خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هافبک سابق تیم ملی پرتغال به سپاهان پیوست ؛ فرناندز و کامسوبا خارجی های طلایی‌پوشان

هافبک سابق تیم ملی پرتغال به سپاهان پیوست تا مانوئل فرناندز در کنار کامسوبا دو خرید خارجی مورایس برای سپاهانی‌ها لقب بگیرند.

به گزارش انصاف ورزشی، امروز روز رونمایی از خریدهای خارجی باشگاه سپاهان بود؛ خریدهایی که به نظر خریدهای خوب و باکیفیتی برای زردهای دیار نصف جهان خواهند بود.

در بین دو نام خارجی که امروز به سپاهان پیوستند نام مانوئل فرناندز نام بزرگتری است بازیکنی که سابقه بازی برای تیمهای مطرحی همچون بشیکتاش، بنفیکا، اورتون، پورتسموث، والنسیا و … اشاره کرد.

جالب آنکه فرناندز از سال 2005 تا 2018 به صورت جسته و گریخته به تیم ملی پرتغال دعوت میشده و سابقه 15 بازی ملی و 3 گل ملی را نیز در پیراهن تیم ملی پرتغال در کارنامه دارد.

می‌توان گفت این هافبک 36 ساله مهره کلیدی مورایس و سپاهان در فصل آتی لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود.

هافبک سابق تیم ملی پرتغال به سپاهان پیوست ؛ فرناندز و کامسوبا خارجی های طلایی‌پوشان
هافبک سابق تیم ملی پرتغال به سپاهان پیوست

اما دیگر خرید خارجی طلایی‌پوشان اصفهان الویس کامسوبا بود که کل دوران فوتبال خود را در استرالیا گذرانده است و وینگری 27 ساله و استرالیایی_بروندایی است.

این بازیکن فصل بسیاری خوبی را در اف سی سیدنی استرالیا گذرانده بود و از قرار معلوم برای پیوستن به سپاهان بسیار مشتاق بوده است تا آنجا که پس از جدایی از سیدنی و پیوستن به سپاهان در پیامی از این تیم استرالیایی بابت صدور رضایت نامه تشکرد و گفت:

«این یک انتقال متحول کننده برای زندگی من و خانواده‌ام است و من از سیدنی اف‌سی برای موافقت با این قرارداد سپاسگزارم»

حالا با ذاین دو خرید مورایس تیم کامل‌تری در اختیار دارد و سپاهان را باید از الان جزو مدعیان جدی فصل بعد لیگ برتر به حساب آوریم.

هافبک سابق تیم ملی پرتغال به سپاهان پیوست ؛ فرناندز و کامسوبا خارجی های طلایی‌پوشان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا