خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان مسابقات کشتی فرنگی زیر 17 سال جهان با قهرمانی ایران

مسابقات کشتی فرنگی زیر 17 سال جهان با قهرمانی ایران در این رقابت ها پایان یافت تا شاگردان سوریان با 135 امتیاز بر سکوی اول جهان قرار بگیرند.

به گزارش انصاف ورزشی، فرنگی کاران زیز 17 سال ایران در رده نوجوانان روز گذشته با به دست آوردن 1 مدال طلا، 2 نقره، 4 برنز و یک پنجمی موفق به کسب 135 امتیاز شدند، و تنها با 5 امتیاز بیشتر از جمهوری آذربایجان 130 امتیازی به عنوان قهرمانی تیمی نوجوانان جهان رسیدند.


شاگردان محسن سوریان برادر حمید سوریان که یک ماه پیش و در قهرمانی نوجوانان آسیا به مقام دوم رسیده بودند، توانستند با عملکرد بی نظیر خود در این رقابت ها همانند سال های 2018 و 2019 بر بام کشتی فرنگی زیر 17 سال جهان بایستند و ثابت کنند که عنوان پنجمی سال گذشته کشورمان تنها یک اتفاق بوده است. 


تنها مدال طلای ایران در این رقابت ها علی احمدی وفا بود که در وزن 48 کیلوگرم به عنوان قهرمانی رسید. محمد رضا غلامی و اهورا بویری نیز در اوزان 51 و 65 کیلوگرم به مدال نقره دست پیدا کردند و 4 مدال برنز کاروان کشتی فرنگی ایران را نیز پیام احمدی، سید رضا آذر شب، حمیدرضا کشتکار و محمد جهانگیری به دست آوردند. محمد کمالی، ابوالفضل میرشکار و محمد مرادی نیز از رفتن روی سکو بازماندند.


در پایان این رقابت ها و در بخش تیمی، پس از ایران و آذربایجان که با 135 و 130 امتیاز در جایگاه های اول و دوم قرار گرفتند، تیم گرجستان با 121 امتیاز عنوان سوم را کسب کرد و ترکیه و هند نیز با فاصله ای زیاد نسبت به سه تیم اول، چهارم و پنجم شدند. همچنین کشورهای ازبکستان، ارمنستان، ایالات متحده، اوکراین و قزاقستان در رده های ششم تا دهم قرار گرفتند.

پایان مسابقات کشتی فرنگی زیر 17 سال جهان با قهرمانی ایران
پایان مسابقات کشتی فرنگی زیر 17 سال جهان با قهرمانی ایران

ابراهیم رییسی رییس دولت سیزدهم نیز در پیامی این قهرمانی را تبریک گفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا