خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیگرد قانونی درباره «درج اسامی جعلی در نامه دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران»

روابط عمومی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران اعلام کرد: درج برخی اسامی افراد معلوم‌الحال و اسامی جعلی در نامه دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران [لینک] به دلیل آنلاین و الکترونیکی بودن فرایند امضای آن، از سوی بعضی فرصت‌طلبان صورت گرفته است که مراتب از طریق پلیس فتا پیگیری خواهد شد.

مشاور رسانه‌ای این دانشکده اعلام کرد با توجه به اینکه نامه دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشکده ادبیات [لینک] در پاسخ به نامه حاوی ادعاهای کذب منتشر شده قبلی [لینک]، به صورت آنلاین امضا شده و به همین دلیل امکان رسوخ افراد با سوء نیت در آن وجود داشته، متاسفانه بعضی از اسامی وارد شده از سوی اینگونه افراد، اسامی اشخاص معلوم‌الحال و یا اسامی جعلی است که مورد، برای شناسایی عوامل اینگونه رخنه‌ها از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

رزازی افزود: چندی پیش نامه‌ای منتسب به عده‌ای از دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران در فضای مجازی، برخی سایت‌های داخلی و همچنین در رسانه‌های معاند منتشر شد که حاوی ادعاهایی واهی علیه ریاست دانشکده ادبیات بود و به دنبال انتشار این نامه عده‌ای از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشکده ادبیات و علوم انسانی اقدام به نگارش نامه‌ای افشاگرانه درباره پشت پرده‌های نامه مذکور نمودند که آنلاین و الکترونیکی بودن امضای نامه یادشده زمینه‌ای برای ورود فرصت‌طلبان جهت درج برخی اسامی افراد معلوم الحال و یا اسامی مجعول در این نامه شد. بر این اساس چهره‌های انگشت‌شماری که اسامی آنها در نامه اخیر آمده و ایشان در فضای مجازی اعلام بی‌اطلاعی کرده‌اند، به دلیل شیطنت جریان مخالف در امضای آنلاین نامه بوده که این اسامی را به آن افزوده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چه دروغ شاخداری! جهت اطلاع خبرگزاری محترم هیچ کس از امضاکنندگان نامه اعلام برائت نکرده. اتفاقا نامه جوابیه این نامه سرشار از امضاهای فیک و تکراری بود به طوری که فایل امضاها از پرتال خبرگزاری فارس برداشته شد انقدر مفتضحانه بود امضاسازی شون.
    معلوم الحال هم خودتونین که یه جو‌ آبرو واسه فضاهای آکادمیک نذاشتین همه چی رو آلوده به قدرت و سیاست کردین. رئیس بسیج اساتید رو کردین رئیس دانشکده ادبیات، کسی که نهایت شایستگی مدیریت هیئت عزاداری رو شاید داشته باشه شده رئیس مهم‌ترین دانشکده علوم انسانی کشور اعتراض هم می کنیم اینجوری برخورد می کنین فقط می شه متاسف بود براتون سرتون کیلومترها زیر برفه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا